Ik heb perongeluk de map met foto;s verwijderd. ik wilde ze terugzetten via prullenbak, maar daar zijn veel dus niet. Hoe zet ik de pc terug in tijd zodat ik de foto;s veilig kan stellen?
1 tip in iedergeval NIETS doen op dit moment... er is een topic met dat iemand haar externe schijf stuk is daar staan tips in zoek dat eerst even op.. maar doe NIETS anders raak je zeker weten alles kwijt
oe, ja er is een mogelijkheid om naar het laatste herstelpunt terug te gaan. Maar hoe?? Voer anders even herstelpunt in bij help of misschien via google?? Anders weet ik een programma wat verwijderde bestanden terug kan vinden.
Een programma als "Undelete" zoeken en downloaden op een externe schijf. Vanaf daar draaien en dan vind je vaak je dingen wel weer terug. NIET rechtstreeks op je computer downloaden want dan kunnen je foto's overschreven worden en vind je ze nooit meer terug!!
herstelpunt is voor het systeem niet voor je bestanden... dat tooltje is wel erg handig dat bedoelde ik... herstelpunt doen zal nu meer schade berokkenen dan dat ze haar bestanden terug krijgt daarom adviseerde ik dat topic daar staat een ook iets in want ze ging proberen om de sd kaart uit te lezen...