Misschien handig om dit topic te lezen https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/hoe-voelde-de-innesteling-bij-jullie.710113/ Je weet nooit zeker wat je voelt. Een steekje kan een innesteling zijn maar het kan het ook niet zijn.
Ik heb hem gevoeld! Dat weet ik omdat ik daarvoor negatief testen en daarna positief. Had rommelende darmen en onwijze last van m'n schouders. Voelde mij echt niet goed. paracetamol genomen en ik zei tegen mijn man dat het dit keer weleens raak kon zijn... en ja hoor, bleek zo te zijn.
Omdat ik nog nooit een positieve test heb gehad, voor dit moment. Maarja, is voor iedereen anders toch? Zou mijzelf er niet teveel aan vast pinnen, ben ook lang bezig geweest om zwanger te worden en had ook van alles opgezocht.
Ik heb ook maar 1x positief getest en geloof me: alle kwalen en steekjes uit het boekje gehad in de jaren ervoor. In de maanden dat we zelf probeerden ook. Maar achteraf bleek dat ik toen met geen mogelijkheid zwanger kon zijn. Dus nee. Ik geloof niet dat je het kan voelen. Je kan steekjes hebben en kwalen ja. Progestoron doen ook een hoop. Maar je weet nooit zeker of het een innesteling is of niet.
Achteraf gezien denk ik een beetje - bij de 1e rond 5dpo een steek en rond 10dpo een fladderend gevoel in de onderbuik. Was maar eenmalig en trok snel weer weg. - bij de 2e weer die felle steek rond 6 dpo - bij de 3e ergens een keer weer dat gefladder en ik geloof ook een keer een steek maar was er absoluut niet alert op omdat deze zwangerschap spontaan was. Was achteraf gezien rond 10 dpo ofzo