Ja, hoor, sinds woensdagavond! Hij is onwijs mooi geworden; goud met rood en 150 lichtjes! Ik ben er helemaal weg van!
Ik heb hem sinds gisterenavond hangen, op de kop aan het plafond.... Staat erg gezellig moet ik zeggen! Kan ik de naalden ook makelijker opzuigen Marian
En..............klaar! Pffff Wat een werk is dat toch eigenlijk altijd, en wat zit die buik in de weg nu! Wil ik een bal op hangen, duw ik die boom zowat om Dit is onze eerste kerst in dit huis.... en we hebben ons een beetje vergist in de maat. Voorheen hadden we altijd en kleine boom, tja en nu weer dus.. Hahaha tis een beetje een miezerig boompje voor deze kamer. Ach.... volgend jaar maar eens flink uitpakken dan. Mijn huisjes (dickensville) staan al een aantal dagen. Wie van jullie hebben ook van die huisjes? Groetjes Debby
Bij ons branden er ook al 200 lichtjes in de kerstboom! Supergezellig! Ik heb hem gisterochtend opgezet en ook de rest van het huis versierd. Laat de kerst maar komen!
Wij hebben de kerstboom sinds gister staan met van die gekleurde lampjes erin zooooo gezellie echte kerstsfeer hier in me huis mijn nod is 4 of 5 jan
hier staat ie sinds vandaag ook! binnen en buiten versierd. echte kerstsfeer....laat de kerst maar komen!
Hier ook! Gisteren gekocht, maar vandaag heel de living in kerstsfeer compleet met een hele mooie boom (noorman)
Hier staat ie eindelijk.. alleen hij is niet zo heel netjes doen we morgen even goed, men nichtjes hebben de ballen erin gedaan dus alles zit bij elkaar en niet verdeeld
Ik heb 'm vanmiddag neergezet. Wat is het toch een klus ieder jaar! Ik ben van 12.00 tot 17.00 uur bezig geweest! We hebben er 300 lampjes in, dus ik ga volgend jaar echt voor eentje waar al lampjes kant-en-klaar inzitten. Maar ik moet zeggen: het resultaat is prachtig. Ieder jaar krijg ik altijd heel veel complimenten over de boom, en daar doe ik het toch ook wel een klein beetje voor . Nee hoor! Ik wil graag gewoon de mooiste hebben van iedereen in m'n omgeving ...
Hier staat ie ook hoor! Zit hele dagen thuis dus vond het wel erg gezellig voor mezelf, zeker nu met dat rotweer