Oke we zijn druk bezig met namen voor onze kleine een meisjesnaam hebben wel al ! Nu de jongensnaam nog we hebben een leuke naam maar weet echt niet welke schrijfwijze we moeten gebruiken.... Je spreek het uit al Djego (de uitspraak die wij leuk vinden) schrijfje je het als Djego Diego Diëgo (met de puntjes boven de e ik krijg dat zo eventjes niet voor elkaar) volgens mij met de puntjes boven de e spreek je uit al "dieego" of niet zit ik helemaal verkeerd?
als je het uit wilt spreken als Djego, dan moet je dus geen puntjes op de e doen. ik zou spellen als Diego, dat vindt ik mooier. maar dat is persoonlijk. en met Diego heb je dus kans dat mensen het uitspreken als Dieeego. (zou ik dus doen) en met Djego is de uitspraak meteen duidelijk.
oke dank jullie wel wordt dus Diego zonder puntjes op de e vindt zelf namelijk Djego ook niet zo mooi staan. In ieder geval bedankt wij zijn eruit
Ja en ik vondt het supermoeilijk om een leuke naam te verzinnen Meisjesnamen waren niet zo moeilijk wist er 4 en was dus kiezen welke we zouden nemen Jongensnaam ben ik echt lang mee bezig geweest of ik vondt het niet leuk of mijn man. Uiteindelijk bij Diego hadden we beide zoiets van dat is het alleen wilde wij dat je het uitspreekt als djego. Dus zijn we er nu uit Joepie
maar dan is het die ego Djego vind ik ook wel apart staan eigenlijk is tenminste iets wat je niet vaak ziet en daar ben ik meestal wel voor Je kan het ook zo schrijven Jego aangezien je een J ook als een DJ kan uitspreken zoals bijvoorbeeld dJeffrey dJimmy
Hahahah, maak jij het nog moeilijker voor me vindt het al zo moeilijk om duidelijk aan te geven met een naam dat wij de uitspraak Djego willen. Hmmm nou ga nog even met mijn man overleggen hoe we het gaan schrijven. Ik heb nog even (of het wordt een meisje kan natuurlijk ook nog )
Zoals ik het typ(diëgo) spreek je het uit als die eko alleen dan de k heel zacht laten klinke(snap je? )
Hmm, ik vind eigenlijk Djego het leukst. Omdat ik sowieso namen die je uitspreekt zoals ze er staan het leukst.. En zo ontstaat er nooit verwarring over hoe je het uitspreekt. Succes met beslissen.
Ik zou ook Diego doen. Die puntjes op de e zijn alleen maar lastig, en de uitspraak blijft gewoon hetzelfde. Djego zou ik zeker niet doen, tenzij je er zin in hebt dat jullie en later jullie zoon steeds zijn naam moeten spellen.