wie heeft de kleine ook gezien in een droom.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleurt2012, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurt2012

Fleurt2012 Actief lid

8 apr 2013
    460
    0
    0
    :D Goedemorgen iedereen,
    Ik heb vanacht zo heerlijk gedroomd,
    Ik heb de kleine spruit in me buik gezien in me dromen,
    Zelfde neusje als zijn vader, het was een jongetje.
    Zo bijzonder.
    Nou maar afwachten geslachts bepaling is 14 oktober dus erg spannend.
    Ik heb dezelfde droom gehad met me dochter, en dat klopte precies.

Jullie ervaring mee?

Liefs!

2. leutjj

leutjj Niet meer actief

Dat is leuk. Ik droom er ook van. Begin droomde ik van een meisje en nu streeds een jongen (wij weten nog niet wat het word). Nog paar weken en we weten het.

Me moeder had het ook en die droomde bij mij een jongen, maar werd dus meisje. En bij me broertje een meisje en is een jongen.

3. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Haha ik heb het innestelen in mijn baarmoeder gedroomd!

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Haha, ik heb zo vaak gedroomd. Eerst een miskraam, toen was het een meisje. Toen wisten we nog neit wat het werd. en heb een keer gedroomd dat we een jongetje kregen, en net toen ie eruit was (gewoon ergens buiten) had ik hem maar lekker in de placenta laten zitten, was lekker warm.. :p

EN laatst in m'n droom was ik het zwanger zijn zo spuugzat, heb ik m'n eigen buik opengesneden (Deed geen pijn en was neit bloederig) en kon ik zo naar binnen kijken, net een filmpje. :p haha, hoe achterlijk kun je het bedenken. Later had ik de snee maar weer tegen elkaar aan gedrukt, en toen hebben ze in het ziekenhuis (heel raar ziekenhuis) toch maar besloten om hem te halen :p.

Bij mijn dochter had ik ook wel eens gedroomd dat ik haar al had, en iedereen had haar al vastgehad, en ik had nog niet eens gekeken of t een meisje of jongetje werd. En opeens had ze ook al tandjes. :p

Nou ik heb echt rare dromen gedroomd over de baby's.. :D ik weet ook echt niet hoe ik erbij kom.

5. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook dromen van zowel een jongetje als een meisje gehad.
    Eerst droomde ik van een jongetje maar in mijn dromen heb ik hem nooit gezien. Die dromen gingen alleen maar over dat er een jongetje in mijn buik zat.
    In mijn dromen van het meisje heb ik het kindje wel gezien. Ze had mijn ogen en papa's wangetjes. :)
    Over een paar weken weet ik het geslacht, ben zo benieuwd!

Ik heb trouwens in een tijdschrift gelezen dat het vaker voorkomt dat de zwangere vrouw droomt van haar kindje die zicht in de droom "voorstelt". Bij sommigen is het beeld vanuit de droom ook daadwerkelijk uitgekomen.

6. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Ik heb in mijn eerste zwangerschap 7 jaar geleden gezegd dat ik gedroomd had over 3 jongens, 2 blonde knullen en een met donkerder haar... Bij de 2de zwangerschap droomde ik dit weer maar was de 3de zoon duidelijk anders dan de eerste 2.. 11december 2009 werd onze 2de zoon geboren, heel icht blond net als nummer 1, ondertussen zijn we 4 jaar verder, ben ik hertrouwd en ben bijna 26 weken zwanger van zoon nummer 3.. Of dat hij donkerde haartjes heeft moeten we nog afwachten :)

Mamavan

7. rums

rums Niet meer actief

Ja, ik heb ook over ons zoontje gedroomd. Gedroomd over een jongentje wat op mijn man lijkt. En het klopt helemaal.

8. Fleurt2012

Fleurt2012 Actief lid

8 apr 2013
    460
    0
    0
    Haha mooi he, vind het zo bijzonder, sinds ik zwanger ben droom ik zo echt!
    Maar dit leek op een voorspellende droom, ik ben echt benieuwd.
    Bizar eigenlijk dat je ook tijdens je slaap onwijs bezig bent met je lichaam kindje enzv.
    Ik had het met me dochter natuurlijk ook dat ik precies wist hoe ze eruit zou zien, blond haar blauwe ogen krulletjes achter.
    En het klopte ook, dat ik haar in me armen kreeg de 1e keer, dacht ik gelijk JA! jij was het meisje van me dromen haha.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik droomde vorige week over mn bevalling..voelde het ook echt en dat ik de kleine op mn buik had en we het een naam gaven..kon alleen niet zien of het een jongen of meisje was maar de naam die we gaven kan voor jongen en meisje. .maakt ons niet uit wat het wordt als het maar gezond is :)

10. butterfly80

butterfly80 Actief lid

21 jun 2010
    112
    0
    0
    Hoi! Wat leuk hè.
    Ik vandaag posi getest. Droomde paar dagen terug dat ik een 3D echo had en daar zag ik een heel schattig baby'tje! Ik werd wakker en dacht wo dat zou leuk zijn....... Ons dochtertje is 9 maanden en ik was zwanger via IVF/icsi. Hadden dus nooit durven dromen van een spontaan kindje! Najaaaaaaaaa toch wel dromen!:)

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik heb ook gedroomd over een jochie, wij hebben alleen twee kindjes met blonde haren en donkerblauwe ogen maar droomde van een gebruind kindje (zongebruind) met blonde haren en BRUINE ogen (nu hebben mijn moeder, zusje en opa allemaal bruine ogen) maar volgens mij als beide ouders blauw hebben is de kans op bruin erg klein toch, maar lijkt me wel supercool! (omdat mijn moeder anderhalf jaar geleden is overleden en zou wel een speciaal iets zijn zeker omdat we hem ook deels vernoemen naar haar!)

12. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Zowel mijn vriend als ik hebben allebei een droom gehad dat het een meisje zou zijn.. mijn gevoel was ook erg sterk hierin.. we hebben gelijk gehad. .. over een paar weken verwachten we haar.

13. Sammiejj91

22 jan 2013
    37
    0
    0
    Hallo,

Keer op keer droom ik er van.
    Het begon al voordat ik een test deed. Ik had me voorgenomen om smiddags de test te doen, die ochtend droomde ik alleen maar over baby`s en positieve zwangerschapstesten.

Nu droom ik elke nacht. Dan is het een jongen, dan is het een meid.
    Dan is het net geboren, en zo weer een paar maanden oud.
    Ook de bevalling heb ik gedroomd.
    Kan niet wachten tot het echt zo ver is. :)

Deel Deze Pagina