Bruinverlies voor nod maar geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leoniemac, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leoniemac

Leoniemac Nieuw lid

27 dec 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben nieuw op het forum en zit met een prangende vraag.

Ik ben in oktober gestopt met de pil daarna een cyclus gehad van 28 dagen. Nu heb ik deze ronde op de avond van dag 25 en de ochtend van dag 26 een beetje bruinverlies gehad. Nu zit ik op dag 31 en nog geen menstruatie te bekennen. Zou dit dan toch een beetje innestellingsbloed zijn geweest? Wil niet te snel testen omdat ik weet dat de menstruatie alsnog kan komen en heb nog geen symptomen van een zwangerschap, maar goed dat hoeft natuurlijk ook niet per se.
    Had overigens op dag 11 wel veel slijmverlies, dus naderende eisprong dacht ik?

Iemand een verklaring?

2. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien.
    3 dagen overtijd, dan zou er toch wel iets moeten zijn zou je zeggen?
    Kan er ook gruwelijk naast zitten hoor (1e ronde 1e kindje)
    Maar even een testje wagen kan vast geen kwaad 😊

3. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Veel vrouwen moeten eerst ontpillen. Ze hebben dan een onregelmatige cyclus en dit kan maanden duren. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is maar het kan wel.
    Slijmvlies op dag 11 betekent ook geen eisprong. Het zogenaamde rekbaar slijm kan rond je eisprong komen maar ook dat is niet altijd zo. Wil je weten wanneer je eisprong is dan kun je ovulatietesten gebruiken en/of gaan temperaturen.
    Dat je nu een beetje bloed hebt kan dus nu van alles betekenen. Wil je meer zekerheid dan zou je een zwangerschapstest kunnen doen ook al weet je als deze negatief is eigenlijk nog niet veel. Afwachten dus. Succes!

4. Leoniemac

Leoniemac Nieuw lid

27 dec 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen toch maar een test gedaan en deze was positief. Het bloedverlies was dus toch innestellingsbloed gok ik.

Bedankt voor jullie reacties.

5. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Wauw! Gefeliciteerd!!

6. Leoniemac

Leoniemac Nieuw lid

27 dec 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!:)

7. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een super leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd meis!
    Lastig die "onverklaarbare" dingetjes; heb zelf ook na mijn laatste menstruatie regelmatig bruinverlies gehad. Nooit eerder zo gehad, nu gecombineerd met soort spierpijn in mn onderbuik, soms wat uitstraling naar links of rechts. Maar verder voel ik me niet echt anders of zo (hoeft ook niet...) Maarja, ik weet over een week pas meer (en dan duurt een week zóóó lang!!)

8. Leoniemac

Leoniemac Nieuw lid

27 dec 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat gevoel ken ik. Je voelt zoveel maar wil t niet allemaal op een zwangerschap gooien :)

Deel Deze Pagina