wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft waar ik daggast ben? niet te truttig? waar zouden jullie het mee combineren? http://www.stepswebshop.nl/pictures/1/300x450/TS138025202_Jilliandress_Canola.jpg
Op zich leuk jurkje, ook lekker vrolijk en feestelijk. Maar idd push up en ook ik vind dat je geen brede heupen moet hebben, door de ruche ligt daar zo veel accent op.
Dat jurkje heb ik vorige week ook gezien, maar vond um wat stijfjes.. Ik heb voor deze gekozen.. View attachment 323380
Vind het op zich wel een vrolijk kleurtje! Zou er dan pumps onder dragen...de.kleur weet ik zo niet denk dan iets geks.
Leuk! Mijn vriendin had hem dit weekend aan op haar verjaardag. Zij is donker, dus de kleur stond haar erg leuk. Ze had er turquoise ketting en schoenen bij aan.
Als ik hem zo zie niet gelijk mijn ding. Maar als ik er langer over na denk als je een paar waanzinnig goede pumps koopt, leuke sieraden en je haar nonchalant opgestoken ( geen idee of je lang haar hebt hihi ) komt het vast en zeker helemaal goed met je outfit. Ik zou er denk ik iets van donkergroen bij doen. Matcht denk ik waanzinnig goed ! Plaats je een foto als je hem aan hebt voor de grote dag ben erg benieuwd?!
Ik ben erg fan van de jurkjes van Steps vanwege de pasvorm en de kwaliteit maar dit zou ook niet mijn keuze zijn, sorry. Wil je het jurkje in de zomer dragen? Dan zou ik voor een wat minder strak model gaan aan de onderkant, dat zit fijner met de warmte. Ze hebben trouwen jasjes met 3/4 mouw die staan echt geweldig! Steps | Jurken - Laila Dress Steps | Jurken - Jolie Dress
Ja die kleur bedoelde ik summer turqoise hihi kon er even niet opkomen vandaar dat ik donker groen zei, maar dat is toch een wereld van verschil
Mooi jurkje, zeker in combinatie met mooie hoge pumps in dezelfde kleur of in het zwart met bijpassend tasje.