Ik had voor de eerste kindje docter brown gebruikt het werkt goed maar dat plastic wat binnen inzit kreeg ik heel moeilijk schoon dus die wil ik niet meer kopen... Ik zit aan difrax en tommy type te denken wie heeft hierin ervaring?
Ik zweer bij de difrax-S fles de Tommee Tippee beviel hier helemaal niet; het gat van de speen was ook bij de kleinste speen te groot. Op de difrax fles passen ook spenen van eigen merk Etos en Kruidvat erg handig.
Mijn zoontje krijgt borstvoeding, maar krijgt dit min 1x per dag uit een fles. Bij ons bevalt Tommee Tippee heel goed. Ik heb ook een fles van Nuby, die lijkt er op de Tomme Tippee en die bevalt ook heel goed.
Wij zijn begonnen bij onze dochter met Avent, dat werkte voor de meter niet. Ze dronk veel te gulzig, knoeide vreselijk veel en had heftige krampen. Toen overgestapt op Difrax. Nu drinkt ze veel rustiger en heeft geen last meer van buikkrampjes. Ook het knoeien is zo goed als weg. Hier kregen we trouwens het advies om 1 Difrax-fles te kopen en te kijken of het werkt. Daarna hebben we meer flessen bij gekocht.
Bij mn 2e heb ik 14 mnd bv gegeven en had er Nuby flesje ernaast en dat beviel goed! Nu geef ik straks weer bv en heb nu Tommy tippee flesjes gekocht omdat ik daar ook goede verhalen over hoorde. Hoop dat ze goed bevallen...
heb bij mijn 1e de eerste 6 mnd difrax gebruikt ongeveer en daarna overgestap op avent (was in begin geen succes, later juist wel) ben nu zwanger van nr 2. Wil bv gaan geven (bij 1e mocht dit niet wegens medicijnen wat achteraf niet waar bleek) maar haal wel 1 difrax fles en 1 avent fles in huis voor de zekerheid en een spuitje voor finger feeding. indien nodig kan ik dan altijd nog een fles bijkopen.
heb het starterspakket van tommy tippee gehaald ook vanwege combinatie met bv. Nog geen idee of het werkt maar desnoods heb ik nog een avent en een kruidvatfles uit de pakketen.
Difrax was hier ook geen succes, wat een ondingen zeg! Aiden dronk goed uit Avent. De jongste dronk wel goed uit Avent maar nu wil hij geen enkele fles meer, ook leuk (not).
wij gebruiken voor ons meisje Dr Brown echt super fles. Zit een soort pijpje in zodat er niet teveel drinken binnenkomt, erg handig voor krampjes en gulzige baby's
ik heb bij mijn zoontje avent gebruikt en dit ging super! ga ik bij de 2de ook weer gebruiken....denk gewoon dat je wat moet gaan proberen wat jou het meest aanspreekt en dan kan je altijd nog wisselen van fles als het niet bevalt.
bij avent had mijn zoontje heel veel krampen, bij de eerste dr.Brown fles geen krampjes meer. ik heb nu voor de tweede alweer een starterspakket van dr.Brown in huis gehaald. Ik zweer erbij, door het pijpje kan er geen lucht in het buikje komen. succes met je keuze
ik zweer bij difrax..... maar uiteindelijk bepaald jullie kleintje welk flesje het prettig vind ( avent en andere flessen wil mijn zoontje niet )