rode bultjes bij schaamlipjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door Ellen291982, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het viel me pas ook op en toen was het vrij snel weg maar nu is het er weer. Emma heeft hele kleine rode bultjes bij haar schaamlipjes. Verder dus niet bij haar billetjes ofzo. We wassen haar daar niet met zeep en we smeren haar geregeld in met sudocreme en daar heeftze ook verder geen last van gehad. Nu doe ik er weleens bepanthen op. Maar weet iemand wat dit is? en hoe ik het kan verhelpen?

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

het kan zijn van het doorkomen van de tandjes.
    kleine meis had daar ook beetje last van maar tegelijk ook "spuit" luiers haar ondertandjes zijn net doorgekomen.
    nu alles weer helemaal okidoki...hebben goed verzorgd met sudocreme ( bepathen is ook supe ridd)en het is weer weg ;)
    maar als het dat niet is dan weet ik het ook niet kan ik je helaas niet verder helpen...hopelijk iemand anders nog een optie ;)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma heeft nog geens spuitluiers maar tandjes komen wel langzaam door volgens ons.Had nooit aan gedacht dat dit het kon zijn, maar zou dus wel kunnen. Vandaag was het ook weer veel minder. HEt komt en gaat lijkt wel. Ik ga er goed op blijven letten.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het kan ook een schimmeltje zijn, dan moet je even naar de HA voor een speciaal zalfje.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    het kan ook candida zijn, zogeheten "eilandjes voor de kust". dat is een schimmel, moet je even smeren met iets van bactroban ofzo, en dan is ze er zo van af. als het blijft even naar de ha!

6. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn dochtertje heeft het ook gehad. Even langs de huisarts en je krijgt een zalfje. Hier was het een schimmelinfectie. En binnen 3 dagen was het weg. Succes

7. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    mijn dochtertje heeft er ook last van 2 maanden terug en toen ben ik naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat ik doekjes zonder alchol en soap free moest kopen dat heb ik gedaan en dat hielp wel en hij vertelde dat het ookkomt door de tandjes nu heeft ze er weer last van terwijl ik die doekjes gebruikt maar ik heb ik de mond gekeken en ja hoor tandjes komen weer door
    dus het heeft gewoon daarmee te maken
    er zit dan iets sterk in de urnine of iontlasting
    maar nu smeer ik ze in met vaseline dat had de huisarts ook aangeraden

succes

Deel Deze Pagina