Wie helpt me kiezen tussen twee speelkleden van rainforest?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Pooh69, Jun 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik vind ze allebei erg leuk, maar aan welke heb ik het meeste? Sam is bijna 4 maandjes oud!

Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen!

Het gaat om de volgende twee:

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
  3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Die 2e lijkt mij leuker.

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    De eerste is 89,95 en de tweede 59,95. Waarom zoveel verschil?

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb ze beide

nog niet in gebruik maar de eerste zitten meer fucties op zoals muziek en jungle geluidjes meen ik ook gaan de blaadjes bewegen

vandaar dat hij duurder is

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

de 1e vind ik persoonlijk leuker en heeft de kleine meer ruimte om te bewegen dan de 2e

7. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb mijn neefje en nichtje de 2e speelkleed cadeau gegeven ... T nadeel is dat de speeltjes die aan de boog hangen vast zitten met klitteband wat je dus zo los trekt.. Dus als ik voor mezelf moet kiezen zou ik toch de eerste halen...

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik zou ook voor de eerste gaan omdat je kleintje veel meer bewegingsvrijheid heeft.
    Ik heb zelf een soortgelijk kleed maar dan van tinylove en Luc is er helemaal gek op en gaat het hele kleed rond.

9. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik heb de 2e kado gekregen, maar vind hem erg tegenvallen. Vind er weinig mogelijkheden aan zitten. Als Ben op zijn buik ligt eigenlijk alleen een spiegeltje en dat draai balletje en op zijn rug (wat hij nu doet want hij kan zijn koppie nog niet zo lang omhoog houden :D) alleen die kat met balletje die een geluidje maakt en dat papegaaitje. Ik heb er zelf nog maar wat aangehangen. Op mijn gewone boxkleed zitten nog meer mogelijkheden en die was een stuk goedkoper.

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dean heeft de 2de en speelt er op los!
    Hij kan er gerust 30 minuten mee bezig zijn! Dat vind ik veel voor zo'n ukkie!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,281
    113
    Female
    Brabant
    Ik zou voor de eerste gaan. Eva rolt zich constant op haar buik en dat lijkt me eigenlijk onmogelijk op de 2e, dat wordt dan alleen maar frustrerend.

Eva heeft trouwens 2 speelkleden van Tiny Love, maar speelt liever gewoon op een boxkleed met wat speeltjes :(. Daar kan ze ook het beste op omrollen. We hebben ze gelukkig voor ons wel gekregen, maar ik vind het toch vervelend dat we ze eigenlijk niet gebruiken...

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! :D

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wij hebben de 1e, op de doomoo na is het een gsuperkoop geweest!

14. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Ik heb ook zo eentje als de eerste (kan hij nu nog niks mee, maar hij kijkt er wel naar) :D

15. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben de 2e, moet zeggen dat ik hem een ietsje tegen vind vallen.
    Het lijkt of ze er niet zoveel mee 'kan',op haar buik liggen vindt ze een totale marteling dus aan dat spiegeltje heeft ze niet veel...
    Vorige keer had m'n vriend haar er andersom op gelegd, en was ze wel steeds met haar voetje tegen dat balletje aant schoppen. :)
    Gaat veel beter als met de handjes, dat balletje moet namelijk echt draaien voor er geluid uit komt...:(
    En ze kan er ook nog niet echt bij...

(wij hebben ook een wipstoel van rainforest, die vindt ze wel helemaal geweldig! :D )

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ik zou voor de 1e gaan

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik heb uiteindelijk de eerste gekocht, maar de blaadjes bewegen niet! Had ik wel verwacht...maar ondanks dat zijn de lampjes en geluidjes helemaal super! ;)

18. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ow okeej dan heb ik me vergist

moet de mijne nog gaan gebruiken dus vandaar

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mijne bewegen ook niet. had gebed naar fisher price en die zeiden dat z alleen bewegen als je kindje eraan zit.... lekker krom, maargoed..

20. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Sanne heeft de 1e, echt ideaal en een erg leuk ding. Sanne vind het geweldig.
    Ps: plaatjes bewegen niet.

Share This Page