N.a.v. het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/270057-wie-heeft-de-meeste-kinderen-hier.html heb ik een poll aangemaakt. Hoef je niet terug te zoeken om te zien wie de 'winnaar' is
Het begint pas bij 5 . Maar ik ga nu die andere topic lezen, ben echt benieuwd. Zijn hier ook mama's met 13 kindjes?
13 kinderen?! En de poll begint bij 5? Hier 1 kind en geen onderweg dus zal zeker niet winnen maar ga wel even kijken straks, andere topic heb ik nl niet gevolgd.
Die waren waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig naar de getalletjes... Ik ook eigenlijk.... kan er niet nog een optie "minder, maar wel nieuwsgierig" bij? --edit: heb ineens gezien dat dat wel kan....
de poll is ook niet goed gemaakt. iedereen kan nu invullen wat ie wil, dus ook verzinnen dat je 13 of meer kinderen hebt. de poll had zo moeten zijn dat je kunt zien wie wat heeft gestemt, dan krijg je dit, denk ik, niet. en als er dan toch een nieuwe poll komt, dan misschien ook 1 t/m 4 kinderen er bij zetten.
Heb gevraagd om een poll aanpassing, of een slotje, zodat ik het nog een keer kan proberen. Was vergeten de optie voor anoniem uit te zetten. Ik geloof die 13+ ook niet.
Miss is het dan we leuk om gelijk vanaf 1 kind te doen, kun je gelijk het gemiddeld aantal kinderen voor zwangerschapspaginaleden zien. Gr. Carlien