pff hoe verzin je zoiets en heb je geen leven he Ja jammer he dat het alleen niet zou kunnen om het financieƫle
Ik heb 4 kindjes en de 5e op komst. Aan mij kan je het ook helemaal niet zien, ja nu ik weer zwanger ben . Mensen kijken me ook altijd ongelovig aan als ik vertel dat ik kinderen heb en als ze dan horen dat het er 4 zijn vallen ze helemaal van hun stoel . Dit is wel mijn laatste zwangerschap want ik kan het lichamelijk niet zo goed aan. Heb al 11 jaar bekkeninstabiliteit, hypermobiel en chronisch vermoedheidssyndroom. In mijn zwangerschappen heb ik een erg lage bloeddruk wat het ook niet echt makkelijker maakt... Als we later een echt groot huis hebben dan willen we misschien nog pleegkinderen. Maar dan wil ik wel dat de kleintjes groter zijn, een jaar of 4. oh en ik heb natuurlijk nog veel meer kinderen, zo'n 200 want ik werk in het onderwijs Ik word ook regelmatig mama genoemd, heel grappig.
Was laatst trouwens wel grappig. Wij zaten extreme home makeover te kijken op net 5 en daar was een gezin met 6 kinderen. Roept mijn man: "OMG! 6 kinderen, die zijn gek" is het even stil: "ow" zegt ie. "wij zijn ook al aardig op weg met 5... "
Volgens mij heeft MamaDeLuxe inderdaad het grootste gezin Ze heeft er idd 7 en is nog jong..dus wie weet
Ik he er "maar" 2 en willen graag ooit nog een derde (als het gegund is) maar meer als dat wil ik echt niet, ik wil al mijn kids de aandacht geven die ik vind dat ze verdienen, 1 op 1 moet ook nog even mogelijk zijn. Dat lijkt me met 3 al een uitdaging, ik ben thuisblijfmama dus op zich de tijd is er wel, maar wil ze ook allemaal een spaarfonds kunnen meegeven voor een goede studie e.d. en wil gewoon kunnen kopen voor ze wat ze willen, geen merkkleding ofzo, maar wel lekker veel hihi en liever niet teveel tweedehands enzo. En we hebben maar 4 kamers dus dan zijn ook de kamers op LOL! en ik wil niet dat kindjes een kamer moeten delen, ik vond een eigen kamer altijd erg prettig.. Een moeder van me op PSZ die is nu zwanger van nummer 5 en 6 zie je ook normaal niets aan, heel erg slank dus wat dat betreft houd het je wel slank haha
1 van de maart mama's van 2007 is inmiddels zwanger van haar 2e tweeling! Ze heeft een tweeling van 2007, een knap manneke van 2009 en een tweeling onderweg! Ze wint het niet maar verdient toch een prijs
ja dat vind ik persoonlijk niet meer echt een "gezin" maar meer een fabriek hoeveel kan je nu werkelijk van elkaar weten / genieten e.d. als je met 17 kids bent?? Maar goed je huishouden kan je zo wel mooi uitbesteden Ik vind 17 kinderen wel erg veel!
Ik kom zelf uit een gezin van 6 kinderen en manlief 4. Wij hebben nu 1 dochter en zouden in elk geval over 2 jaartjes nog graag een kleintje willen hebben als ons dat gegund is. Heb er zelf altijd graag 3 gewild, manlief 2 dus we moeten maar zien hoe het loopt.
hoe zouden mensen met 17 kids aan geld komen? je hebt dan neem ik aan toch niet echtd e tijd om te werken??? en een kinderdag verblijf zal ook niet makkelijk zijn.... hebben ze meteen 3 leidsterd nodig
Nou met 17 kinderen is het goedkoper om zelf een leerkracht in dienst te nemen LOL!! (ipv alle KDV kosten e.d.)
een dorp verderop is een gezin met21 kinderen, zij weigeren zelfs kinderbijslag. die man heeft wel een goedlopend bedrijf waar de oudste zoons ook werken.
jeetje zeg 21.... niet allen: waar haal je het geld vandaan maar ook: zouden ze eruitvallen of zou die mevrouw nog een echte bevalling hebben? Nee alle geheid op een stokje... Wij hebben er 2, misschien ooit nog een 3e. Als we meer geld hadden dan zou ik er ook wel 4 willen.... Maar financieel..... blijft het misschien/ waarschijnlijk gewoon bij 2....