Wie o wie heeft m? Wat mij opvalt is dat mijn kleine man erg hard groeit en nog maar maximaal 5 cm heeft in die bak. Hoe moet ik dat gaan doen als hij uit de bak groeit?? Hoe doen jullie dat?
Ik heb de Mutsy Transporter, de voorganger van de Transit. Zo ver ik weet is de kinderwagenbak 'standaard' qua maat. Hier heeft zoonlief ook zo'n 5cm ruimte over, maar ik zie het wel als hij er te groot voor wordt. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen.
ik heb ook de mutsy transit, maar me meisje moet nog geboren worden dus nog geen ervaring met groeien. maar in de winkel zei die man dat het gewoon een normale maat was, niet kleiner dan andere wagens of zo. (mss dat er wel extra grotere zijn dat weet ik niet verder) maar het buggie gedeelte kan toch tot zo goed als helemaal liggend geklapt worden en je kunt ook nog kiezen of die naar je toe of van je af is, dus dan kan die daar toch in als die niet meer in de reiswieg past? denk dat het wel goed komt hoe bevalt de wagen verder?
Super! Heerlijk om mee te rijden en makkelijk om met 1 hand te besturen! Wel doe je er verstandig aan om een boodschappen netje ofzo te kopen want onderin is erg klein
Ik heb hem ook en mijn mannetje kan er nog prima in. Ik denk dat hij inmiddels ongeveer 66 cm lang is. Als jouw kindje er echt niet meer in past moet je de wandelwageninzet gebruiken en die helemaal plat leggen. Ik vind het trouwens onderin helemaal niet zo klein. Ik prop er een hoop in en kan dan gemakkelijk voor 2 dagen boodschappen halen.
ik heb de Transaction ,zijn er super tevreden over al begint de reiswieg toch wel klein te worden en ons klein meneertje s net 9weken ,en t is dan nog geen groot kind :s
Ik heb de slider, Als ik hem vergelijk met de wandelwagen van mijn vriendin bugaboo, en mijn zus haar quinny is de van mij toch echt wel groter dan die van hun. Mijn ventje is nog maar 3 week oud. ben benieuwd hoelang die er in kan liggen
Ik heb hem ook maar de baby zit nog in mijn buik hihi. Wat hebben jullie over het matras gedaan en gebruiken jullie dat dekbed? Als ik dat even in je topic mag vragen..
ik heb dat donsdekentje dubbelgevouwen op het matrasje gelegd met daarover een hydrofieldoek ,want vond dat matrasje zo een hard geval :s mn klein ventje ligt daarop in zn lodger met een dekentje
Over het matrasje heb ik een aankleedkussenhoes gedaan. Ziet er gelijk leuk uit. Bij het hoofdje ligt een hydrofieldoek. Ik gebruik het dekbedje niet. Meer omdat ik het overtrekje zo'n vieze gelige kleur vond hebben. Ik heb een klein (duo)dekentje gekocht en als het echt koud is dan ligt hij ook nog in een omslagdoek van fleece.
gewoon in de bak laten liggen. Kindjes trekken toch vaak van zichzelf de beentjes omhoog. Dus ligt helemaal niet verkeerd hoor als ze hun beentjes op moeten trekken. Mijn zoon is wel lang en zwaar (zit altijd al ruim op de +2 lijn) maar heeft tot 5,5 maand in de kinderwagen bak gelegen. Eerder in de wandelwagen inzet zit echt niet prettig voor zo'n heel kleintje ze rollen dan wat opzij hangen in de gordels etc etc.
Hier hebben wij ook de transit en hij bevalt super maart ook ons mannetje van 3 maanden begint in de bak ook steeds minder plaats te krijgen maar wil hem toch zolang mogelijk erin laten liggen Maar als het niet met gaat in de wandelwagen inzet en dan helemaal plaat liggen ik ben nu het dekbed aan het gebruiken nu het wat kouder word vond ik het toch wat warmer voor hem
Ik vind het echt een super kinderwagen!! De kleine man heeft er een half jaar in gelegen. Op het laatst idd met de beentjes wat opgetrokken maar hij lag nooit helemaal gestrekt ook niet in de box of wieg. Ik vind de wandelwagen ook fijn , schijnt de zon. Hop even omzetten en je kindje zit weer in de schaduw. Ook de bak kan ik genoeg in kwijt! Zoals je ziet, ik ben erg tevreden