Hii, hier ben ik wederom Dit zijn de uiteindelijk overgebleven namen, welke vinden jullie het mooist?
Jack: ok, maar zou voor mij te "gewoon" zijn Tycho: kan, maar is ook niet echt mijn smaak. moet altijd aan psycho denken... sorry Owen: voor mij hier de beste optie, hoewel ik niet van Engelse namen hou Lloyd: dubbele L en de klank vind ik hier niet zo mooi, maar dat is mijn mening
Alle vier niet mijn smaak, maar vind Tycho (Tigo) dan het beste. Owen komt op de 2e plek. Bij Jack kan ik me echt geen baby/peuter/kleuter voorstellen (tja ik weet 't al die oudere Jacks zijn baby geweest, maar ik vind het niks..) Lloyd vind ik echt de minst mooie.
Van je rijtje vind ik Owen het leukste. Jack vind ik niet raar, maar het is niet mijn smaak. Tycho vind ik echt een vreselijke naam. En Lloyd is ook niet mijn smaak
Ik vind alleen Lloyd niet leuk.. de andere namen wel en ik heb dan een voorkeur voor Tycho maar dan liefst Tygo.
Ik heb op Jack gestemd, een leuke, stoere naam!! Stond ook hoog op mijn lijstje, maar manlief vond het niet leuk. Tycho gaat ook nog wel, maar is mij te populair. De andere twee vind ik niet zo leuk, vooral Lloyd niet.
Oops op Lloyd na gaat het aardig gelijk op.. aangezien de beeb een hollandse achternaam krijgt lijkt Jack Tycho me een goede optie Tnx meiden!
Tja, het lijkt me duidelijk waar ik op heb gestemd, alleen ik vind het dus met een g mooier; Tygo Succes!