hoi dames, de vraag spreekt voor zich. ik ben gek op chocolade en heb vanavond zin in iets anders dan normaal. ik pak toch vaak t vertrouwde. milka of c1000. die choco en bicuit van milka vind ik lekker. en natuurlijk m&m's. welke chocolade eten jullie t liefst?
Moet ik kiezen???? Ik lust het allemaal, maar eet hooguit 4x pj chocolade hahahaha Toevallig gisteren chocopinda's gehaald, maar de zak is gewoon dicht.
bon bon bloc de witte met vulling daar ben ik gek op maar na de zwangerschappen heb ik weinig met chocolade
Melkchocolade, truffels, Ritter Sport Yoghurt / Koekjes, milka (alles mag) en butterscotch. Haha oops
Melkchocolade paaseitjes met pralinévulling. Kan ik er dodelijk veel van eten (lees: een half pond in 1 dag). Ritter Sport Yoghurt en de plain old witte reep.
Melkchocolade van Verkade Koeienvlekjes van Milka Bros (al was die van vroeger was veeeel lekkerder) Prins chocokoeken Zeebanket Ik was voor mijn zwangerschap vooral verslaafd aan chips, nu vooral aan chocolade!
Tony's melkchocolade! Echt goddelijk, en al helemaal als je het laat smelten, er maria-biscuitjes en amandelschaafsel doorheen doet. Even in de koelkast zetten in een cakeblik, en smullen maar .
Tony's melkchocolade echt goddelijk En je had limited tony's witte chocolade met gedroogd fruit die was ok echt echt heerlijk. En m&m pinda en pure En nu heb dus zin in chocolade