Hier 22 mei en (nog) niet zenuwachtig., Haha. Volgende week de geslachtsbepaling, daar nu wel zenuwachtig voor🙈
Ìk heb 15 mei mijn 20 weken echo. Ik ben de ene dag wel en de andere dag niet nerveus. Wel spannend allemaal. Ik heb het geslacht al gezien op de echo van 7 april. We zijn er vrij zeker van dat het een jongetje is.
Hier 9 mei. Vind het net als Adria27 de ene dag wel spannend en de andere dag maak ik me niet zo druk.
Nee nog niet Zo lastig weer.. we willen het geslacht deze keer niet weten dus moeten er nu twee gaan verzinnen
ook een mooie naam mijn zoontje heet Amin morgen weten we het geslacht dus ben benieuwd ben echt nog op zoek naar een paar namen
Leuk, al nadenken over namen! Wij weten het nog niet, ikzelf heb wel een naam echt op nummer 1 staan maar weet niet of we daar uit gaan komen.. Vind meisjesnamen wel veel makkelijker dus dat scheelt voor ons
Nee mijn gevoel laat me een beetje in de steek😂 De ene keer denk ik overtuigd meisje, dan weer jongen. Mijn familie denkt bijna allemaal meisje. Mijn zoontje en stiefzoon ook, Mn vriend denkt weer een jongen. Dus ik moet "gewoon" nog "even geduld" hebben tot volgende week😅