Ik ben van plan om een nuna pepp aan te schaffen. Ik vind het een hel mooie buggy en in de beschrijvingen staat dat hij ook helemaal plat kan. Nu heb ik filmpjes op you tube gezocht maar daar laten ze maar twee standen zien. Wie heeft er een nuna pepp en kan hij inderdaad helemaal plat???
Omdat onze buggy ook aan vervanging toe is, hebben wij een nieuwe gekocht en ook gekeken naar de nuna pepp. Deze kon volgens mij wel plat. Wat wel een erg groot nadeel was, is dat de achterleuning niet hoog is. Mijn dochter van drie kan er dus niet in slapen omdat, wanneer hij plat ligt, haar hoofdje er aan de achterkant afhangt. Voor ons dus een reden geweest om hem niet te kopen, wij hebben nu de mac laren gekocht.
Het nieuwe model van de pepp kan helemaal plat. (die vanaf 2011 geloof ik?) Ik heb een oudere en die kan niet helemaal plat. Dat de rugleuning kort is heb ik geen last van gehad, maar mijn dochter gaat bijna nooit in de buggy sinds haar 2e verjaardag.
Hier ook Nuna Pepp. Ik gebruik 'm alleen als we op vakantie gaan. Maar hij kan indd helemaal plat.. Ik vind Nuna Pepp enigste mooie stoere aparte buggy..
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook nog wel even naar de winkel om de rugleuning dan zelf te bekijken.