Ja leuk he. Ik had eerst ook zo iets van huh? Ik was zwanger van een jongetje met blond haar en blauwe ogen. dat zo'n eecho dat meteen ziet he :^o
Ik had uhm voor de lol twee keer gedaan achter elkaar eerste wel zwanger tweede niet. Wat een lachertje zeg hahaha.. maar wel leuk gedaan En daarbovenop zou ik zwanger zijn van een jongetje en de vader is de paus hahahahaa.. jullie moeten doorklikken
hahaha lachen Ik was zwanger van een meisje en de vader was "the pool guy" (je kan het slechter treffen)
ik ben zwanger van een meisje haha. en dit klopt ook nog is. alleen de vader is "the pope" de paus dus nou ja zeg kan niet erger volgens mijn. het geboorte gewicht wordt 9pond en 4 ons en dit zou best is kunnen kloppen.
hoi meiden bij mij gaf hij aan een score van 4 niet echt hoorg dus maar ja als je bekijkt dat een deze dagen mijn eitje komt dan kan dat wel eens heel erg kloppen... liefs dionne
haha wat lollig dit en flauw ik was beide keren zwanger van hetzelfde jongentje en de vaders die ik had was 1 ARNOLD zwatsernekker haha of hoe je dat ook schrijft 2 BILL CLINTON! hahaha grappig hoor
Ik heb hem nu twee keer gedaan. de eerste keer was ik 80% zwanger. De tweede keer 60%, en de volgende dag werd ik ongie.