Wie heeft DE oplossing om van aften af te komen??

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie1984, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Bij mij helpt helemaal NIETS. Een klein beetje bosbessenjam verdoofd de pijn wat. Gelukkig heb ik er de laatste tijd weinig last van. Vanaf kind zijnde heb ik ze gehad en dan nog mega grote ook.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ging het opeens over... echt geen idee waarom... probeer veel verschillende soorten tandpasta, mondwaters en probeer gezond te leven zodat je weerstand goed is en ze beter kan aanpakken

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier helpt alleen de hema tandpasta. Kwam mijn man een keer bij toeval achter. Beide nooit weer last gehad. Heel vreemd.

4. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Dat bruine spul uit dat glazen flesje met dat geel oranje doosje holp altijd super helaas nergens meer te krijgen hier. Als iemand weet waar ze het hebben hoor ik het graag. Want dat was het enigste wat bij mij werkte.

5. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelf heb ik hier ook last van.. ik krijg ze vooral door het eten van drop.. maar ook als ik lange dagen werk en dus moe ben..

ik heb ook al van alles geprobeerd, maar bijna niets hielp..
    Ik gebruik nu van het merk bloem.. Ulsa voor mensen die vatbaar zijn voor aften.. is erg smerig, maar werkt goed.. :)

men zegt vaak dat het komt door vitmanine gebrek, dus ik ging juist zodra ik een aften had verse jus drinken.. dit moet je dus niet doen.. dat verergerd het alleen maar!!

Sterkte met die &!@&#*# aften..

6. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow ja, dit middeltje zit in een spuitflesje dus handig aan te brengen en is verkrijgbaar bij de betere drogist, bijv de DA..

net zoals Pyralvex is daar ook te koop... :)

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb er ook heel veel last van gehad.
    Maar als je het hebt moet je sinaasappels eten.
    Dat pikt even verschrikkelijk, maar ik was dan binnen een paar dagen van de pijn af, terwijl ik ervoor weken last van had.

Ik heb er geen last meer van, maar nu heeft mijn man er vaak last van.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    DE tip is er niet zo te lezen. Wat bij de een werkt, werkt bij de ander juist weer niet;) Hier zijn ze ook echt groot.
    Ga in iedergeval vandaag weer eens andere tandpasta kopen en pyralvex. Hoop dat ik er dan snel vanaf ben. Keel is ook drama nu dus eten is nou helemaal naar:(

9. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik gebruik altijd corsodyl, een roze goedje wat ontsmet. Helpt ook bij ontstoken tandvlees.

10. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Antibacterieel mondwater helpt ook. het prikt natuurlijk wel even maar als je dat gewoon een paar keer per dag doet zijn ze met 2 dagen weg. verder helpt spoelen met koude kamillethee tegen de pijn, dat verdoofd namelijk een beetje. Sterkte!

11. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Heb ik ook gehad, zeer pijnelijk!
    een oplossing, naar de huisarts ermee!

Daar krijg je namelijk dus iets speciaal voor aften met codaine erin en dat zorgt er voor dat alles doodt....
    SucceS!

12. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik weet niet of het al gezegd is, maar mijn man drinkt er kamillethee tegen.

13. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Spoelen met kamillethee. Werkt echt!
    Grote beker met sterke kamillethee op de aanrecht zetten enheelvaak spoelen

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ik gebruik altijd PYRALVEX, en spoel met antibacterieel water!

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja pryalvex. Dat gebruik ik ook. Bruin flesje met geel en beetje oranje doosje. Te koop bij apotheek. werkt erg goed.

Deel Deze Pagina