je wint 500.000- euro en dan....

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zat zondag miljoenenjacht (?) te kijken en vroeg me af wat jullie zouden gaan doen als je zeg maar 500.000euro wint... welke (nu onbetaalbare) dingen/wensen staan dan op je lijstje?

    hier: als ik het zou krijgen, gebruiken voor het verbouwen/klusen op ons schip! wil de badkamer en keuken veranderen/nieuw, maar we missen het geld ervoor, dus word alleen het belangrijkste gedaan nu.
    En flink shoppen! totdat de kast uitpuilt:D

    nu jullie, wat willen jullie dan!?
     
  2. tulip

    tulip Niet meer actief

    mij helemaal gek shoppen. Vervolgens allemaal nieuwe meubels en geef nog wat aan familie en dan als er nog iets over is op de spaarrekening.
     
  3. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ons nieuwe huis in Florida nog grondiger renoveren, direct een nieuwe keuken erin, de badkamers met whirlpool maken en een zwembad in de tuin aanleggen.
     
  4. kinderwens2011

    kinderwens2011 Actief lid

    2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Ik zou heerlijk met mijn gezinnetje op vakantie gaan, en daarna lieten we een leuk huisje bouwen en verhuizen. en dan genieten saampjes ;)
     
  5. Delight

    Delight Fanatiek lid

    17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Schulden afbetalen van mijn vriend..
    Loungeset
    Nieuwe meubels
    Nieuwe fiets waar kinderzitje op kan

    Als er nog wat over is.. sparen
     
  6. Violetriot

    Violetriot Fanatiek lid

    25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    net als de meesten, ons huis verbouwen en afbetalen. En onze moeders een waanzinnige vakantie kado doen, en mn zwager en schoonzus ook een mooi kado geven.
     
  7. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou het voorzichtig aanpakken denk ik..
    Wel in husi de dingen laten doen ipv zelf klooien;)
    ernstig een aantal dure kleren kopen:)
    En verder rustig het geld wegzetten
     
  8. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik zou het echt niet weten!
     
  9. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Als ik echt heel veel geld zou winnen, zou ik graag willen verhuizen naar een huis wat we dan zelf gaan bouwen (niet met eigen handen, maar wel naar eigen ideeen) alles naar onze zin. Verder voor vriendlief en voor mij een nieuwe (grotere) auto met oog op de toekomst. Verder dit jaar trouwen ipv volgend jaar!
     
  10. Jiska

    Jiska Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Als je het op een slimme manier wegzet kun je ieder jaar alleen van de rente al leuke dingen doen :D !

    Maar ik denk niet dat ik me helemaal zou kunnen inhouden dus er zouden sowieso wat spullen komen om het huis hier mooi af te maken :).
     
  11. daaniejj

    daaniejj Actief lid

    19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Ik zou ook heeeel veeeel gaan shoppen (a zo'n 5000) en waarschijnlijk een eengezingswoning kopen (tenminste een groot deel betalen zodat de hypotheek niet meer zoveel is dus bv eengezingswoning van 250.000 waarvan ik 150.000 zou betalen).
    Dan zou ik het huisje lekker gaan inrichten end. wat dan max 20.000 zou kosten. En we zouden daarna op vakantie gaan (van zo'n 3000).
    Dan zou ik een mooie nieuwe bmw kopen a 50.000. Dan zit ik nu op de 228.000. Dan hou ik dus nog 272.000 over waarvan er 50.000 op de spaarrekening van ons zoontje zou komen, 50.000 op de spaarrekening van ons aankomende kindje en 100.000 op onze eigen spaarrekening. Die andere 72.000 zou ik verdelen tussen mijn vader, zusje, mijn schoonouders, schoonzusjes en zwagertje. En ik zou wat schenken aan kika. hahahaha ik weet gewoon precies wat ik met dat geld zou doen.. Hoe bizar!! ;)
     
  12. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Een huis kopen, een deel aan mijn ouders geven (en nog wel wat mensen denk ik), andere meubels kopen. Dan de rest sparen en nog wat schenken aan bepaalde goede doelen.
     
  13. kinderwens2011

    kinderwens2011 Actief lid

    2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)

    ff vraagje woon jij echt in Florida??? :)
     
  14. Tese

    Tese Niet meer actief

    Nou het kan zo op zijn dat weet ik wel uit ervaring
     
  15. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ten eerste zou ik geld op de rekening van de kinderen zetten,

    daarna zou ik een buikwandcorrectie laten doen.
    daarna ons huis uitbreiden, of misschien wel een heel nieuw huis kopen

    dan zou ik flink gaan shoppen omdat ik door de bwc weer leuke kleding aan kan :p

    uiteraard ook kleding voor de kinderen en manlief

    daarna even een lekkere vakantie voor ons.

    en een paar goede doelen steunen.
     
  16. MiSsTiek

    MiSsTiek Actief lid

    29 aug 2008
    221
    0
    0
    Ik zou naar de plastisch chirurg gaan .. alles even rechttrekken en bijschaven! :D

    En met de rest.... een rondje om de wereld?
     
  17. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Met stip op 1..een huisje kopen. Verder zie ik t allemaal wel :)
     
  18. Katja77

    Katja77 Fanatiek lid

    8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Vrijstaand huis kopen en als er wat over blijft, op de bank.
     
  19. Desert

    Desert Fanatiek lid

    18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mooi huis, mooie auto en nieuwe borsten kopen! :D
    Ook zou ik heeel graag op vakantie willen en zou een deel schenken aan mensen die me door de jaren heen gesleept hebben en....ik zou dus ook een deel doneren aan Kika, Cliniclowns en de hartstichting..
    En als ik dan nog geld overheb, zou ik t apart zetten!
     
  20. 1234

    1234 Niet meer actief

    Ik zou een andere badkamer en keuken willen dan. En het huis verder op laten knappen (er moet van buiten nog een hoop geverfd worden). Ook de tuin helemaal opknappen. Verder lekker op vakantie en de rest komt op de spaarrekening zodat we een hoop centen achter de hand hebben... Altijd handig.
     

Deel Deze Pagina