Hallo Mij vraag is vanaf wanneer zetten jullie de box in huis of hebben jullie hem neergezet? Wij hebben 2 honden en 3 katten, en wil ze wel ff laten wennen aan de box,en niet ineenkeer neerzetten als de baby er is Want anders wordt het een nog grotere verandering voor ze (denk ik) Ik wil hem denk ik met 36/37 weken neerzetten, of is dat te vroeg?
ik had de box met ong 20 week al in huis, maar omdat wij nog verhuisplannen hadden niet opgezet. in de nieuwe woning is die opgezet was toen volgens mij 34 week zwanger
Hier stond hij met 32 weken al geloof ik vond het wel leuk . In jullie situatie met huisdieren, zou ik hem zéker ook rond die periode opzetten. Als de baby geboren wordt met 37 weken en dus gelijk mee naar huis gaat en je dan je huisdieren nog moet aanleren dat de box niet voor hen is, ben je te laat denk ik. Zeker voor katten is de box vaak wel een lekker plekje hoor je vaak. En ze zullen echt even moeten leren dat de box níét voor hun is. Je hoort ook nog weleens dat mensen de box weken van te voren volproppen met ballonnen - om op die manier te zorgen dat katten de box écht niet leuk gaan vinden.
Bij Levi hebben we de box met 30 weken in huis gezet, idd zodat de hond en de katten er aan konden wennen ( en vooral leren er uit te blijven )
ben morgen 31 weken zwanger, maar de box staat hier toch zeker al 4 weken in huis. vol met ballonnen zodat de katten er niet in komen.
wij hadden hem ook met ongeveer 25 weken in huis maar ook in de verpakking laten zitten omdat we nog gingen verhuizen. 4 weken voor de uitgerekende datum zijn we verhuisd. En de eeste avond in ons nieuwe huis, toen ik beneden kwam had mijn vriend als verassing de box klaargezet!!! Ik vond het ook leuk dat de box er al stond. Hoort er toch bij dan. Ook voor de 2 katten was dit nog een goede periode om te wennen. We hebben wel ballonnen in de box gedaan zodat de katten er niet in gingen.
Bij ons komt de box er meteen met na de verhuizing te staan. Dan ben ik ongeveer 24 weken. Is wel zo handig als we toch aan het inrichten zijn en ook om de poezen te leren dat ze er niet in mogen!
Wij hebben m volgens mij de vorige keer met 34 weken neergezet, ook met het oog op de huisdieren. Nu wil ik er langer mee wachten juist ook omdat het zoveel ruimte inneemt, dus ik denk met 38 weken ongeveer.
bij de oudsste hadden we hem rond 33 weken opgezet , onze hond was er bang voor dus weer even weg gehaald ( traumatisch verleden had die hond ) en 2 weken later weer terug gezet en toen was het prima , Bij de jongste hadden we rond deze tijd geen plek om m neer te zetten omdat we nog een 2,5 meter aquarium hadden die verkocht was en uiteindelijk is hij 4 weken te vroeg geboren en is de box na zijn geboorte opgezet in de kraamweek bij deze uk komt ie ook weer zo laat te staan omdat we n aapje rond hebben lopen van dan 3 jaar en die klimt nogal graag (bedoel dus mijn jongste zoon haha )
ik ga hem eind van deze week opzetten, zodat de hond en de katten kunnen wennen. dan ben ik tegen de 36 weken aan. balonnen en aluminium folie erin zodat de katten er niet inspringen.
Wij hadden de box met 25 weken in huis, maar nog niet in elkaar gezet. Als het aan mijn man ligt wilde hij dat toen al doen, maar ik wil hem eigenlijk rond 38 weken in elkaar gezet hebben. Reden ervoor is dat we vrienden hebben met baby's en zou niet willen dat een ander kind daar in komt te liggen voordat de mijne erin heeft gelegen of is dat een rare gedachte
Ik heb hem hier ook al in huis vanaf 8 weken hihi, staat nou op de kleine kamer! Maar ik denk dat ik hem dan met 34/35 weken beneden neer ga zetten