hallo mijn jongste popje is net 8 maand , gebore op 35 weken en staat sinds gistere alleen , echt alleen ze trekt haar op en laat dan los en blijft toch 30sec staan kan dit kwaad effe om te tonen dat ik toch ook trots ben
zolang ze het zelf doet kan het geen kwaad hoor.. er zijn wel kinderen die met 9 of 10 maanden al lopen (het moet wel echt uit haar zelf komen.. nu extra gaan oefenen zou ik niet doen) het is ERG snel maar het kan wel ik zou heel trots zijn haha
oudste liep inderdaad met 11 maand goed los maar met haar ben ik snel verbaasd omdat iedereen zei dat een prematuurtje niet snel is ooh en ik doe niks help haar niet laat haar mooi haar plan trekken
Wow wat snel en knap !Maar inderdaad zoals wordt gezegd, als het vanuit haar zelf komt gewoon laten gaan. Mijn dochter is morgen 8 maanden en tijgert sinds een weekje
Dat is echt snel! Ik snap dat je heel trots bent. Helemaal als ze met 35 weken geboren is! Die van mij zijn niet zo snel. Mijn dochter van 8 maanden tijgert sinds gisteren ,staan zoals jouw meisje gaat nog wel een tijdje duren denk ik. Maar toen ze gisteren een stuk vooruit kwam was ik heel trots
vind het ergens zelfs niet leuk , weg mijn kleine baby ga haar dus ook niet helpen had het liever nog niet gehad
zolang ze het zelf doen gewoon laten gaan, dan zijn ze er aan toe. hier was onze oudste een snelle jonge, ging met 6 maanden zitten en kruipen stond met 7 maanden en liep toen ook rond de tafel en op zijn eerste verjaardag ging hij los lopen en is niet meer gaan kruipen.
Onze dochter stond met 7,5 maand los. Ze liep pas met 14,5 maand. Kan dus ook zomaar nog weer even stil blijven staan (letterlijk in dit geval haha)