4 keer achterelkaar een liesbreuk, Liesbreukcentrum nederland ervaringen gevraagd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hallo,
    mijn zoontje heeft nu voor de vierde keer achterelkaar een liesbreuk aan dezelfde kant. Hij is 8 maanden oud. Hij hoest heel veel. Het kan dus door pech komen omdat hij 2 maanden geleden is geopereerd (vanbinnen uit). Maar nu dus alweer een nieuwe breuk.
    Nu las ik dat er een liesbreukcentrum Nederland is. Wie is hiermee bekend?

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje ons kleintje, het zit ook niet mee he met de kleine man... Hier is Noah 1 keer geopereerd toen hij 3.5 maand oud was aan zijn liesbreuk in het sophia maar daarna was het over. Heel veel succes!!!

3. adi

adi Niet meer actief

Oh OK wat heftig!! Wanneer wordt het een keer echt beter?

Ik denk dat je deze topic beyer kunt verplaatsen naar 'baby en dreumes'. Nu staat bij zwangere-vrouwen gedeelte. Hier zul je weinig reacties krijgen.

Overigens ken ik dat centrum niet, maar als ze daar beter helpen zou ik het doen!

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik zie het nu ook, oops, ik zal t even aanvragen.
    PS ik zal de (hele goede darm-) chirurg zelf ook vragen of hij het kent en of wij daar beter af zijn. Volgende week een afspraak/controle in het academisch. maar dan moet kleinste wel opgeknapt zijn anders kan het niet doorgaan.

Deel Deze Pagina