Dochter is met haar nieuwe jurkje(heeft ze net cadeau gekregen) op een donker groene stabilo stift gaan zitten. Met als gevolg een donker groene vlek.... Wie heeft DE tip om deze vlek uit de jurk te krijgen?
Volgens mij werkt melk bij pen... Maar welke stabilo? De meeste stiftvlekken van Stabilo gaan er uit toch?
Stoffeltje, Het zijn stabilo 68 stiften. Ze heeft eerder ook vlekken in haar kleding gehad. Dit is er niet uit gegaan met gewoon wassen.
Dasty de ontvetter van wibra krijgt er ook heel veel uit. Is ook voor vlekken in kleding staat er op de fles. Ik deed eerst vlekken natmaken. Flink wat Dasty erop spuiten. En dan onder de kraan al schrobbend uitspoelen.
https://www.stabilo.com/nl/veel-gestelde-vragen/vraag/995/vlekken-verwijderen/viltstiften/vlekken-verwijderen-van-viltstift Misschien dat er hier wat tussen staat
Ik zou een nachtje in de melk proberen. Ik heb het eens gehad met neon stiften op een nieuwe spijkerbroek. Kreeg deze tip en na een nachtje weken en de wasmachine was het er helemaal uit.
Laatst hier de stabilo stiften inkt uit de broek gekregen met ossengal. Het zeepje zeg maar. Dat smeer ik op alle vlekken en heb er nog altijd alles uitgekregen. Goed smeren met wat water en daarna in de wasmachine.