Ik weet dat er hier genoeg dames zitten die creatief zijn en oude meubeltjes opknappen Ik heb vorige week een heel leuk kastje gekocht (Queen Ann). Ik wil dat wit verven met krijtverf. Maar aangezien er van dat beslag op zit (handsvaatjes), vraag ik me af hoe ik dat mooi ga krijgen. Ik kan ze er niet "afschroeven" want het zijn kleine spijkertjes/nageltjes. Net zoiets als op de buikkastjes zit. Hoe krijgen jullie deze eraf zonder het kastje te beschadigen? Alvast bedankt!
Dat is helaas geen van beiden een optie want de handgreepjes zijn zo gedraaid dat ik er nooit tussenkom met een doek om het schoon te maken en eromheen verven lukt al helemaal niet. Het moet er echt af. Maar ben zo bang dat ik het beschadig
Kan je er niet met een schroevedraaier of priem tussenkomen? Dan tussen de priem en de lade een stukje hout of dikke doek doen en dan zachtjes wrikken tot ie los komt?
Ik had een foto close up gemaakt maar dat bestand was te groot om te uploaden...raar. misschien kan je het op deze foto een beetje zien? Nee dat gaat dus niet. Maar nu zien jullie wel het kastje....