OMG wat ben ik ook een doos!

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zit ik even lekker te surfen hier. Mn meisje komt steeds met allemaal lekkere (plastic) hapjes naar me toe. Die eet ik dan smakelijk op waarna ik ze zoals altijd achter mn trui laat verdwijnen (dus ze zijn ECHT opgegeten ;))
    Opeens bedenk ik me dat ik wel zin heb in een glaasje drinken dus ik sta op en....schik me dood! Voel ineens allemaal dingen langs mn buik af naar beneden kledderen de grond op! WHAAAA!!! :$....oh....wacht eens ff....DU-UH! :)
    Helemaal die plastic zooi vergeten die daar nog zat!!!

Ze waren dus toch niet echt op gegeten al die plastic bonbons, gebrade plastic kippetjes, plastic eitjes en tomaatjes :D:D:D

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hahaha geweldige actie :p

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
  4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hahahah :D!

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Hahahaha!!
    Wat zei je dochter ervan? Of had ze niet gezien, dat mama haar heerlijke hapjes niet echt had opgegeten? ;)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha leuk!

Ik was pas "prinses" aan het spelen met mijn dochter en moest een tiara op later moest ik iets buiten doen (geloof iets met de vuilnisbak) en keek een van de buren me aan of ik gek was geworden en met de tekst dat ze wel wisten dat ik een echte diva was en toen wist ik het ineens OJA, dat ding zit nog op mijn hoofd LOL

Zo grappig!!

7. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    hahahaha:D Zo zag ik laatst iemand hier in het dorp rondlopen :D Waarop mijn vriend heel serieus aan mij vroeg; "Fem, is dat de nieuwe mode?"

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hahahaah! :D

9. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hahahaha dan schrik je je idd. wezenloos. Heb ik ook al een paar keer gehad.

Of bijv. ik kan me niet herinneren dat ik iets gedaan heb wat dringend moest. Dan kan ik me ineens bedenken 'shiiiit!!! dat moest nog!!' en dan 2 sec. 'o nee, dat heb ik al gedaan'. en dan een paar keer achter elkaar he! och ik word soms zo moe van mezelf ;)

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    lollerdelolz, had je dochter het in de gaten of niet?

11. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Hahahaha ik had je wel willen zien toen dat gebeurde!
    Niemand stiekem gefilmd? haha

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    loooool!!! hahahahaha

ik was een keer na een drukke dag en overwerken, Luc gaan halen van het KDV. In de auto gestapt. Vervolgens naar de supermarkt gegaan, boodschappen gedaan etc.

Stap ik weer in de auto, denk ik, wat zit het toch gek, wat trappen die pedalen toch idioot.

Had ik die sloffen nog om me schoenen. Ik leek wel een hofnar.

Een ding scheelt, ze waren in dezelfde kleur als van de Albert Heijn dus grote kans dat het wegviel tegen de schappen :')

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    LOL dat is wel erg euh...modieus Devilchase.
    Mn dochter keek me wel even raar aan zo wat doet die gekke mama nou weer! (mja ach...ze kent me al bijna 3 jaar.. ;))

Echt schrok me rot...stomme dingen ook! :)

En nee gelukkig niet gefilmd!
    Ondanks dat mn man die telefoon van hem altijd in de aanslag heeft...maakt altijd foto's als ik net een hap van iets neem of net een scheve bek trek omdat ik op mn lip bijt ofzo ;)

14. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Zo ben ik eens met 2 ''modieuze'' hello kitty speldjes boodschappen gaan doen.......ik had mijn haar gewoon los, alleen op mijn achterhoofd zaten twee hello kitty speldjes willekeurig.....
    had mijn dochter er thuis in gedaan en ik was ze straal vergeten, tot mijn man thuis kwam en het zei;)........

Deel Deze Pagina