De ureumcreme van de dokter doet ook erg goed z'n werk. De schilders vallen er niet af, maar worden met de dag dunner. Z'n hoofdhuid is in zicht En vooral ook haar!!!! Ik wist niet dat hij het had, zit het gewoon verstopt onder die plakkaten berg Daarnaast lekker z'n hoofdje met zarqa olie insmeren.
nou ik gebruik van sebamed alleen de baby wasch is voor in badje en douche. Ik hoef hem zelfs nergens meer mee in te smeren. Echt je wil niet weten hoeveel potten met cremes etc hier heb staan ik heb echt alles geprobeerd. Bij ons was sebamed het beste!!! Zarqa heb ik ook staan en die hielp op zich ook redelijk maar met sebamed verdween alles binnen 2 weken, nu puntgaaf huidje!! Wat ik nooit voor mogelijk had gedacht!!!
Haha, idd de haartjes worden wel vet! Maar ik doe haar altijd in bad, dan de olie sprayen (idd, haartjes vet) en dan de nacht in. Volgende dag zijn ze niet meer vet Iig fijn te lezen dat t wel helpt!
De lotion (melk kleur) heb ik geen ervaring mee wbt hoofdhuid. (ga ff googelen) https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/14447/Body-Olie-Decubal-200-ml