Heel bang voor de tandarts

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben heel bang voor de tandarts. Vroeger durfte ik nooit echt heen en ging alleen heen als het echt nodig was.
    Nu moet ik op mijn ene kies een kroon en is gisteravond aan de andere kant een kies afgebroken :(
    Ik ben zo verschrikkelijk bang, wie praat me even moed in zodat ik die foon pak en bel, pffff ....

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    gewoon doen, gewoon bellen!! meld wel dat je bang bent! mijn man was ook als de doods (en nog wel ), dus ik heb voor hem een afspraak gemaakt, wel gemeld dat hij bang is, dus ze hadden extra tijd genomen,

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    *dikke knuffel* en pak die telefoon meis!
    Ik weet niet waarom je zo bang bent voor de tandarts, en of je een prettige tandarts hebt, maar praat er over.
    Geef aan bij de tandarts dat je zo bang bent, dan kan de tandarts hier rekening mee houden.
    En ga desnoods naar een "angst tandarts" die kunnen je niet alleen perfect helpen maar je wellicht ook een stukje van je angst afhelpen.

4. monkeylove

Dank je, ik kan wel janken ... Haha erg he?

5. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    *reikt zakdoekje aan*
    Super jammer dat je zo bang bent voor de tandarts.
    Maar echt, doe er iets aan en iets mee!
    Je hoopt je gebit toch een tijdje te houden, nietwaar? En ik weet vanuit mijn omgeving dat een goede (angst) tandarts je echt een heel eind op streek kan helpen.
    Je zult nooit "gek" worden op de tandarts, maar dan kun je in elk geval heen, zonder dat je ingewanden met elkaar aan het voetballen zijn van de spanning!:)

6. monkeylove