Wij hebben sinds kort een poes in huis, die is komen aanlopen. We kunnen alleen écht geen leuke naam voor haar verzinnen....... Iemand misschien een idee??
Waarschijnlijk is hij van iemand en heeft hij al een naam. Ik zou briefjes ophangen ipv een naam zoeken
Dit dus, heb je amivedi al geprobeerd? En het lokale dierenasiel? Dierenarts gebeld om te kijken of hij/zij gechipt is?
Nou, eigenlijk zit het zo. Deze poes is van de vorige bewoner van ons huis. Die beweerde toen we de sleutel kregen dat deze poes van de aardbodem was verdwenen. Maar niet veel later stond ze opeens weer voor de deur. En tja, de vorige bewoner woont nu ergens in het buitenland.
Ooh, sorry dan begreep ik het helemaal verkeerd. Die vorige bewoner wilde gewoon van de poes af dus? Ik weet niet echt een leuke naam, vind het altijd zo afhankelijk van het karakter van een kat (dus hoe hij of zij overkomt los van uiterlijk, maar hoe ze zich gedragen of bewegen). Is het een stoere kat, verlegen, aanhankelijk, brutaal, etc?
Lekkere vent dan, als je zo van je poes af wil..:x lief van jullie om de poes een nieuw huisje te geven.. Ik vind Aby een leuke naam. Kort, stoer en eigenwijs. Of Minoes ook wel geinig.
Ja, waarschijnlijk wilde hij gewoon van deze poes af. Sneu hoor. Het karakter van de poes weten we nog niet goed, we kennen haar nog maar net. Maar tot nu toe is ze lief, aanhankelijk, eetgraag en een echte buitenkat.
ik vind dat het inderdaad bij een karakter moet passen maar dat is moeilijk soms. Onze kat hebben we vanaf 7 weken en dan een naam zoeken op karakter is moeilijk. Hij is rood/wit en hebben hem daarom Devil genoemd... maar goed hij doet inmiddels zijn naam wel eer aan helaas
Oh oke Ik reageerde misschien wat vervelend maar de kat van mijn zwager wordt bijgevoerd door iemand anders, waardoor mijn zwager hem nooit meer ziet. Hij vindt het echt helemaal niet leuk! Dus vandaar mijn reactie.
het is een poes ( vrouwtje)? die van ons heet siep ( van Jip en Janneke) wij hebben een kater en hij heet Fred
Poezen namen. Lief van je dat je haar wilt opvangen staat de vorige bewoner idd niet netjes. Wiske zo heet mijn kat. knorretje Sadonia., Als ik er ooit nog een krijgt krijgt het deze naam hihi. minoe. lala En dat soort namen succes.
Mijn poezen heten: Jaydee Sandee Lady en katertjes heten Simba Binkie (had ook Sanchez, maar dies overleden ) Hou van aprte namen zoals je ziet