wie heeft de tip tegen moeheid?

Discussie in 'De lounge' gestart door willow23, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Lieve WIllow jij hebt zoveel meegemaakt en maakt zoveel mee, jouw zoontje heeft toch die ernstige pindaallergie? ZOu mij niets verbazen dat je batterij het begeven heeft en dat je tijd voor jezelf moet gaan inplannen om weer op te laden.

ZOu sowieso even bloed laten prikken dan is dat uitgesloten.

Ik heb Hashimoto en werd ook weer zo intens moe, dus dacht mijn med zullen aangepast moeten worden...maar alle bloeduitslagen waren goed. Ze gaven aan dat als je veel moet verwerken je ook hartstikke moe word.

Zelf eet ik koolhydraat arm, dat geeft al veel meer energie. En ik beweeg heel veel. Geeft idd energie.

Ik vergeet alleen dat ik nachtdiensten werk overdag amper slaap en als ik thuis ben elke nacht een paar keer bezig ben met kids. DUs bij mij is het ook chronisch slaapgebrek.

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ben je al langs de huisarts geweest?

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb er ook last van gehad..
    Maar sinds ik een energetix armband draag voel ik me een stuk fitter :)
    Ben zo enthousiast ervan geworden (bij mijn dochter werkt het doordat ze een stuk rustiger is) dat ik die sieraden nu zelf ga verkopen..
    Veel mensen zeggen: dat werkt toch niet! Maar ze geven garantie dat als het na drie weken niet beter gaat jr het terug kan sturen en je geld terug krijgt..
    Misschien ook iets voor jou? Anders pb maar even voor meer info!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En genoeg rusten en tijd voor jezelf is ook belangrijk!

5. willow23

willow23 Niet meer actief

he meiden,

Wat veel reacties! en veel tips!
    Bedankt!!!

Ik ben nog niet bij de ha geweest die was er deze week niet....zucht...
    Slik nu drie keer daags een vitamine pil en dit lijkt wel wat te helpen maar toch ben ik nog super moe....
    Dus ik ga zeker maandag naar de huisarts die is er dan weer gelukkig!
    Ik heb in mijn tweede zwangerschap wel een schildklier probleem gehad mischien speelt dat weer op?

Twoboys, ja mijn zoon heeft idd een ernsige pinda allergie lief dat je dat nog weet!!!!
    Ik denk ook wel dat het geestelijke er mee te maken heeft hoor...
    Onze zoon is gewoon een enorm zorgen kindje....hij heeft al die allergieen, heeft astma, ass en adhd en ook nog oogproblemen....en eczeem...
    het is gewoon soms ook wel even te veel allemaal....

groetjes will

Deel Deze Pagina