Ik heb er ook veel last van snachts, bij alle drie de zwangerschappen gehad. Bij mij helpt in het algemeen: niet te warm toedekken in bed, met name bij de benen. Duis soms laat ik mijn benen helemaal uit bed steken (overigens heb ik het ook regelmatig in mijn armen). Of eventueel even uit bed en mijn benen afsproeie met een lauwwarme douche. Of even wat yoga en ontspanningsoefeningen (ik heb zelf namelijk het idee dat ik er sneller last van heb als ik zelf ook wat onrustig ben) of mijn man vragen om even over mijn rug te kriebelen. Of ik ga even bij mijn dochter in bed liggen haha, Daar ontspan ik ook van.
Ik heb gisteren de tabletten bij de apotheek gehaald en meteen ingenomen en vannacht geen last gehad van rusteloze benen. Nu wakker gelegen omdat ik zo gefocust lag of ik de baby’s voelde.
Ik ook alles geprobeerd, magnesium werkte ongeveer een week en toen niet meer en uiteindelijk is dit het ENIGE wat bij mij altijd helpt: In een heel warm bad zitten voor enkele minuten (5tot10). Of sproeikop van de douche erop zetten (zo warm mogelijk). Dan afdrogen en direct in bed. Heb regelmatig midden in de nacht in bad of douche gestaan/gezeten, maar het helpt bij mij wel echt ALTIJD. Vriendin van me heeft er ook last van, ook zij gaat nu even in heet bad zitten. Helpt bij ons in ieder geval super!