Wie heeft DE tip om snijden met scheren tegen te gaan? Die van Venus (de blauwe) gebruikt maar daar snij ik mezelf heel vaak mee. Ook als ze nog helemaal nieuw zijn. Ik scheer of et water of zonder (maakt geen verschil). Helpt een bepaalde scheerschuim ook beter? En welke mesjes? Nu net weer geschoren en weer onder de snijplekjes grrr.
Ik scheer met de Venus, een roze. Onder de douche, zonder scheerschuim en heb nooit snijplekjes. Vroeger toen ik nog down under scheerde (nu laat ik t al een jaar waxen) had ik daar wel eens kleine stipjes die bloeden. Maar dat was omdat ik tegen de haarrichting inscheerde, anders vond ik t niet glad genoeg worden. Daar heb ik nog nooit een een oplossing voor gevonden.
hoi boowman even een vraagje over het waxen, zit namelijk ook erg te denken of ik dat moet doen. omdat ik ook altijd plekjes heb helaas. doet het pijn? en hoevaak moet dit? en kost deel veel? sorry dat ik zomaar binnen kom vallen. ellen, voor de benen misschien rustiger met het scheermes erover halen? meer scheerschuim gebruiken? succes
Haha ja het doet pijn. Alhoewel, pijn, het is gewoon een naar gevoel. Maar het duurt maar een halfuurtje en de 'pijn' went. In het begin moest ik ongeveer om de 3 weken, inmiddels kan ik 1,5/2 maanden wachten voor ik weer moet, de haartjes worden steeds minder stug en het duurt elke keer langer voor ze terugkomen. Het kost 35 euro per keer. Vind het echt een aanrader, het is zo glad en zacht daarna!
Heb je een scheermes met een vast uiteinde (dus waar de mesjes zitten)of eentje die mee kantelt? Wat mij opvalt is dat ik me ook altijd snijd met van die simpele wegwerpscheermesjes met een vast uiteinde. Ik gebruik Scheermesjes van Wilkinson en deze hebben zo'n uiteinde wat mee kantelt, dus minder kans om je te snijden.
Ik scheer ook met de roze van Venus en heb me daar nog nooit opengehaald, en ik ben best een slordige scheerder Zonder scheerschuim, gewoon in bad!
Ik gebruik ook wegwerpmesjes met een beweegbaar scheerblad. Sindsdien geen last meer van snijden! Toen mijn mesje op waren die van mijn vriend gepakt en wil nooit meer andere. Gillette, 3 mesje. Maar elk ander merk zal ook wel goed zijn.
Ik heb altijd de wilkinson sword van mn ex gebruikt en nu hij weg is gebruik ik die nog steeds,snij me eigenlijk nooit.
Ik scheer ook tegen de haarrichting in En gebruik Venus.. die vind ik het makkelijkst. Maar ik snij me ook wel zo rond mn enkel vaak.. dan ben ik gewoon te snel.. Of ff scrubben voor je gaat scheren dat helpt misschien ook.
Hoe scheer je je dan dat je jezelf snijd? Ik heb me nog nooit of te nooit gesneden en gebruik toevallig nu ook venus. Ik scheer me ook niet rustig maar zoef zoef zoef, heb in 2 minuten mijn armen + oksels gedaan Gewoon in bad, snel klaar en snij me nooit. Doe ik het niet in bad dan heb ik wel jeuk van het scheren maar geen wondjes
Ik doe vaak even wat doucheschuim op mijn benen en onder de okselvoor het scheren heb dan nergens last van.