Ik ben op zoek naar een goedkoop weekendje weg, maar tijdens het paasweekend lijkt dat onmogelijk geloof ik. Ik zoek een huisje, hoeft niet luxe ofzo te zijn, er moet wel een zwembad bij zitten, maar hoeft niet perse zo'n zwemparadijs ofzo. Verder niet echt eisen, op de prijs na..zo laag mogelijk haha. Ik heb al gezocht bij bungalows.nl maar hebben niet zoveel, weet iemand nog andere sites of parken die nu goeie aanbiedingen hebben? Of ben ik gewoon aan t zoeken naar iets onmogelijks? Ik ben nu aan t klussen/verhuizen enzo en heb t megadruk en m'n dochter is 3 dagen per week aan t logeren en dan om de week ook nog een weekend bij dr papa, dus ik wil even wat qualitytime met mn meisje
Je zou eens op sites van Landal of Center Parcs oid kunnen kijken wat die voor aanbiedingen hebben in het paasweekend hebben. Landal GreenParks | Last minutes bungalowparken Last Minute aanbiedingen van Center Parcs
Bedankt voor t meedenken. De sites van cp en rp etc had ik uiteraard al doorgespit, zijn nog steeds vrij prijzig, gaat niet lukken. De laatste link ga ik nog ff bekijken...tnx!
misschien een kijken op www.rpholidays.nl daar boek ik altijd onze weekendjes weg, wij gaan over 2 weken een midweekje weg voor 160 euro met 3 personen waarvan wij na 10 dagen weer 65 euro terug krijgen ( er zit 65 euro borg bij voor als er iets kapot gaat ofzo) dus we betalen 95 euro voor 4 nachtjes weg vind dat zelf niet zo duur.
Dat zou ik ook een superprijs vinden ja, maar met pasen is dat helaas stukken duurder. Bij inpakken en wegwezen léken het leuke aanbiedingen te zijn, maar de prijzen waren vanafprijzen en kwamen uiteindelijk nog zo rond de 350 euro voor een weekend uit. Zelfde geldt voor landal, rp, cp etc etc. Paasweekend is gewoon vreselijk duur. Nouja, dan maar niet hoor, dan gaan we gewoon een ander weekendje, ik heb t er gewoon nu niet voor over om 200 euro extra neer te tellen om perse dát weekend te gaan. Dus tenzij iemand nog een gouden tip heeft, biljven we het paasweekend maar gewoon thuis
Hey hoi, ik heb nog even een tip voor je voor het geval je nog niets gevonden hebt, Hou de site van Landal in de gaten misschien heb je dit jaar het geluk dat wij vorig jaar hadden. We hebben op het allerlaatste moment (2 dagen voor vertrek) een last minute geboekt bij landal voor rond de 200 euro voor een 4 pers. huisje. Misschien hebben ze deze aanbiedingen dit jaar weer. ik heb even voor je gekeken en ze staan er wel voor 199 euro ik weet niet wat de bijkomende kosten zijn. Succes. http://www.landal.nl/template3.aspx?cp=lastminutesdetail&mid=&lastminuteid=1223