vakantie gezocht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door augurkjes, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

elk jaar zijn wij op vakantie gegaan naar Turkije maar dat ben ik een beetje zat :D Ik wil niet meer vliegen maar met de auto op vakantie. Heb sinds 3 jaar een vliegangst en elk jaar feest in het vliegtuig zoals hyperventileren enz en heb ik nu geen zin meer in :D

En auto rijden hebben wij geen problemen mee.

Nu wil ik alleen graag in een huisje of bungalow of iets met een zwembad erbij. Of prive zwembadje of gewoon gezamelijk met een leuk kinderbad.

En het liefst niet niet een dag rijden. Welk lang en hoe of wat maakt niet uit.

Wie heeft er leuke tips?

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij gaan naar het Gardameer, in juni. Er zijn daar veel leuke dingen te doen

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    zuiden van frankrijk
    gardameer
    spanje

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Gardameer, vooral omgeving Bardolino. Super!

5. SUZYQS

SUZYQS Nieuw lid

30 mrt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn vrorig jaar met ons kleintje naar de ardenne geweest. Durbuy. Op een bungalow park in de natuur. allemaal schattige A huisjes, met dus veel privacy. Maar ook van alle gemakken voorzien zoals zwembad, en pierebadje, mooie speeltuin, afwasmachine. We zaten en cht in een mooi hip huisje dat net opgeknapt was, dus lekker schoon.
    Veel leuke dingen in de omgeving, leuke kleine dorpjes, grotten bezoeken, dierentuin, minigolf. we hebben het er erg naar ons zin gehad. Denk dat we dit jaar 2 weekjes teruggaan. oh ja, en 2.5 uur rijden, dus goed te doen. en het is het franse gedeelte, dus je voelt je wel helemaal 'weg'. heb effe een link gestuurt naar de foto's van de huisjes. Durbuy-Bungalow het leukste huis in de Ardennen.

Deel Deze Pagina