Zondag model zitten bij een vriendin voor Ami Kappers. Nu moet mijn haar de nieuwe haarlijn van 2013 voor gaan stellen en gaat ze dus Dip dye doen, ben benieuwd of meer ZPers het hebben en of ze er snel op uitgekeken waren? Dip dye is dus boven donker, onder licht zie foto.
Sorry dat ik het zeg maat vind het net alsof je extreme uitgroei hebt.. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ik heb het,maar niet expres haha. Ik verfde mn haar bruin en later veel highlights erin gedaan. Dat groeide langzaam uit en om de overgang minder hard te maken heb ik er blond spray op gedaan. Nou verloopt de kleur heel geleidelijk van donkerblond naar lichtblond. Is natuurlijk niet helemaal de ombre trend, maar ik ben er blij mee. Edit: ik wilde niet nog een keer mn haar verven, vandaar de uitgroei variant. Of zoals de kappers het brengen, de 'natuurlijk gebleekt door de zon'-look
Ik vind het super mooi! Heb het een aantal maanden ook laten doen, maar is helaas erg tegen gevallen.. Mijn haar was al vrij blond dus stelde mijn kapster voor om bovenop wat donkerder te maken en onder niet veel aan te doen. Ik vond het niet echt een duidelijke dip dye, en ben nog eens terug geweest om het naar mijn zin te maken. Maar ook daarna vond ik het niet duidelijk genoeg. Ik hoop dat het bij jou mooi gaat uitpakken, maar voor mij niet nog een keer. Alhoewel ik het erg mooi vind!
Heel mooi! Alleen je moet er denk ik wel het juiste gezicht voor hebben. Bij sommige kan het heel fashionable staan en bij sommige heel slordig als mega uitgroei
Ik vind t mooi. Heb zelf een natuurlijke dip en dye, alleen dan grijs van boven en donkerbruin van onder Binnenkort maar weer eens verven haha
Dit is mijn haar kunnen jullie even een inbeelding maken Eigen haarkleur is bruin en wilde toch van dit blonde af dus zo kan ik het geleidelijk uit laten groeien
tja ik blijf een of andere duo pennotti beeld in mn hoofd houden. maar wie weet is het straks best leuk
Ombre hair Echt heel mooi. Ik had verwacht dat ik bij het openen van dit topic een knalkleurtje zou zien maar ik vind dit ook wel leuk.
Ik vind de eerste foto niet zo mooi, ik vind het mooier als het wat meer overloopt zoals hier: View attachment 307630