3e zwangerschap en nu al minder kunnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyopkomst, 29 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Bij mijn andere 2 nooit 1 klacht gehad. En bij deze ook niet, mits ik rust houdt.
    3 uur achter elkaar werken is al teveel. Dan krijg ik harde buiken en ben nog maar 13.5 weken zwanger.

Vandaag 4 uur wezen winkelen. Ik kan helemaal niks meer. Crepeer van de buikpijn. De kinderen kan ik niet eens naar bed brengen.

Deze week had ik vakantie en alle pijn in mijn buik was weg. Tot vandaag dus. Ik ben zzp'er dus niet werken = geen inkomen. Ik kan wel gaan minderen natuurlijk en voor vervanging zorgen wellicht. .. Maar zal toch ook nog wel op de werkvloer moeten staan.

Hebben meer van jullie dit (gehad?). Als ik niet voor mezelf had gewerkt had ik me sowieso voor 70% ziek gemeld. In de week voor mijn vakantie heb ik 40 uur gewerkt en elke avond/nacht enorme buikpijn/harde buiken en op mijn enige vrije dag de kinderen naar de oppas moeten brengen om zelf de hele dag op bed te liggen. Ik dacht dat ik een miskraam kreeg, zoveel kramp en pijn. ..

Het lijkt dus echt met inspanning te maken te hebben. ...

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Herkenbaar, vanaf week 12 kon ik al niks meer. Volledig ziekgemeld met 21 weken.
    Ben daarnaast ook zzper, zo af en toe geef ik nog een cursus voor de rest heb ik een waarnemer.

3. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Ooh wauw wat knap.

Gelukkig kan ik het nu ook goed loslaten. Bij de andere ben ik ten koste van alles doorgegaan. Ik had geen klachten maar het werd natuurlijk wel steeds zwaarder.