Hallo Ik heb sinds dat ik andreolon puur heb gebruikt een ontzettende jeukende hoofdhuid. Ik had daar toen ook een topic over geopend dat ik er last van had. Iemand adviseerde toen een week niet wassen en daarna mijn oude shampoo te gebruiken. Dat heb ik gedaan! Het was ff weg en nu weer terug. Ik heb toen de teer shampoo van lush gebruikt. Buiten dat het stonk hielp het amper. Voordat ik allemaal shampoos ga kopen en proberen dacht jk misschien heeft iemand hier een goede tip! Groetjes
Ik ben normaal niet zo van de supermarkt-shampoos maar de Head and Shoulders 2 in 1 tegen jeukende hoofdhuid hielp hier wel!
Correctie: tegen droge hoofdhuid heb ik staan, die werkt wel. Die tegen jeukende hoofdhuid hielp hier niet echt. Die had ik hiervoor geprobeerd.
Ik krijg altijd een jeukende hoofdhuid als ik Anderson langer dan een week gebruik. Ik gebruik dan 1/2 keer head en shoulders tegen droge hoofdhuid.. En daarna geen Anderson meer!
Ik opper maar iets hoor: Jeukende hoofdhuid - Tips voor een mooiere huid - GezondheidsNet Maar wie weet was je het sowieso te vaak, is het iets hormonaals of heb je last van stress of iets.
Dat dacht ik ook meteen. Ik was allergisch voor een shampoo, na een paar keer een andere shampoo te gebruiken was de jeuk over. Ts. Heb je je hoofd om gecondoleerd op hoofdluis?
' Dat is hier op school weer aan de gang pffffffffff Krijg al jeuk als ik er aan denk hahahaha Laat anders een kapper naar je hoofdhuid kijken? Die kan je misschien iets aanraden.
Ik was mijn haar 2 x in de week. En nee, geen hoofdluis ook al aangedacht. Maar ik denk dat ik eens de head en sholders ga proberen en anders gewoon de kapper eens vragen
Hoe warm of koud was het water? Te koud water of te warm water maakt de hoofhuid droog. En in de supermarkte shampoo zit sls en parabeen die best wel aggresief zijn voor je huid. Ik gebruik al een paar jaar yes to tomato (voor dunne haar). Maar ze hebben ook andere assortiment. Bij de tuinen gekocht. Mijn hoofhuid is nu rustig. Ik had veel haar verloren en nu niet meer. Het kost ietsje meer maar het gaat heel lang mee, tenminste bij mij.
Ik gebruik shampoo van zarqa. Dit werkt voor mij prima. Voor mijn partner met eczeem en allergieen die niet tegen de reguliere shampoo kan werkt deze shampoo en douche produkten ook.
Ik had dit ook gehad na gebruik van andrelon puur! ik ben naar de tuinen gegaan en heb een kuur fles gehaald die eerst 20 minuten moet intrekken en daarna met een andere uit wassen. wat een opluchting zeg ik heb heel mn hoofdhuid stuk gekrabd door die zoo . maar gelukkig hielp die zarqa erg goed!
Hier ook jeuk van die chemische shampoo's met sls/sles en parabenen. Ik was me haar meestal alleen met coneloze condioners of als ik shampoo gebruik die van urtekam, zo natuurlijk mogelijk iig. Anders krijg ik ook verschrikkelijke jeuk op m'n hoofd.
misschien je haar extra lang spoelen ik heb dat ook eens gehad en de kapper zei dat omdat ik heel lang haar en dik haar heb mijn haar extra lang uit te spoelen en dat helpt bij prima zo doe ik ook eerste de shampoo en dan cremespoeling en daarna weer een beetje shampoo alleen op mijn hoofd en dan extra goed spoelen haar blijft dan zacht en geen jeuk