Ik ben me aan het oriënteren voor vakantie volgend jaar maar ik kom er niet uit. Ik ben een beetje verwend denk ik, niet is goed genoeg haha. Ik zoek een accommodatie ( mag ook camping zijn) niet te groot, wat in ieder geval een zwembad heeft om lekker in de zwemmen voor ons maar ook een kinderbadje met een glijbaan. Verder aan het strand zou ook lekker zijn. Animatie hoeft niet perse maar een kinderdisco is wel leuk. Verder een speeltuintje en leuke uitstapjes te doen in de omgeving. Iemand DE tip?
Camping Nordsø & Badeland (Denemarken, alleen geen disco) Camping Torre la Sal 2 (Spanje, wel vrij groot) Yelloh! Village Le Brasilia (Frankrijk, wel vrij groot) Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Frankrijk, wel groot) Camping Village Rubicone (Italië, wel vrij groot) Union Lido Vacanze (Italië, wel gigantisch) Zaton Holiday Resort (Kroatië, wel gigantisch)
La baum la palmaraie, in frejus cote azur! Echt te gaaf peuterbad en 2 grote zwembaden ook binnen iets kleins. Wel grote camping maar als je bij boeking aangeeft bij zwembad ge willen liggen kiprikg je dit voor 98% zekerheid ook. Wij hadden bij eurocamp een stacaravan vooraan op de camping nabij receptie. 5 min lopen naa zwembad winkel en speeltuin. Achteraan op de camping is ook nog een lagune en zwembad maar niks voor kids. Daar heb je ook de appartementen. Ligt twintig minuten vh strand en de haven. Mooie omgeving, nice marseille etc te bezoeken Mooi plaatsje frejus, kleine boulevard,