Wie heeft hem al gezien en vanaf welke leeftijd is hij geschikt? Mijn 5-jarige zoontje is dol op draken en vindt nooit iets eng, dus daar zit het probleem niet. Ik vraag me alleen af of de rest van de film niet te volwassen is? Dus vooral het 'draakloze' deel, is dat erg veel en is dat ook boeiend genoeg (qua dialogen en gebeurtenissen) voor jongere kinderen? Als we 3 kwartier op de draak moeten wachten weet ik niet hoe leuk mijn zoontje hem nu al zal vinden bijvoorbeeld.
Ik heb alleen de originele gezien. Topfilm. Maar van wat ik gelezen heb in de krant, focust deze versie net veel meer op de draak dan de originele. En is het opeens een soort jungle book geworden met een draak.
Wij zijn er naar toe geweest met onze dochter van 6 vorige week zondag. zij vond het wel een mooie film, en wij ook. Hier en daar is hij wel wat spannend, ook wel wat drama. Als onze dochter 5 was waren we er ook wel naartoe gegaan. als jullie gaan, veel plezier!
We zijn maar gewoon veilig naar Trolls gegaan, maar ik denk dat we Peter toch ook binnenkort maar doen dan!