Ik zie meerder webshops die ze verkopen......een stuk goedkoper dan in een winkel! Wie heeft ervaring met plisse kopen via internet?
Is het maatwerk? Zorg dan dat je eerst goed uitzoekt hoe je de maten moet nemen voor de manier waarop jij ze wilt bevestigen zodat je niet straks met toch dure plisse gordijnen zit waar je niks mee kan. Persoonlijk zou ik maatwerk altijd in een winkel bestellen met medewerkers die je goed kunnen adviseren. Als het geen maatwerk is zie ik het probleem niet
Zelf opmeten moet wel lukken hoor....de prijs scheelt enorm. Maar niemand ervaring met kopen van plisse via internet?
Niet via internet, wij hebben ze in een speciale zaak gekocht. Ja je betaald je scheel aan de plissé gordijnen, maar je krijgt wel service. Het maatwerk komt precies, zeker met de kozijnen. Wat als je verkeerd meet, is het dan eigen schuld? Ik zal me goed inlezen, voordat ik iets bestel. Maar dat doe je nu dus door dit topic te openen. Hoeveel scheelt het overigs om het online te bestellen. Wij moesten 250 per stuk betalen.
Klopt ook wel allemaal......maar ik vindt het verschil wel erg groot! Ik wil voor het hele raam in een stuk hebben eigenlijk....en het verschil is gewoon een paar honderd euro Je betaalt idd veel meer puur voor de service....toch wel erg he Er staat op de webiste precies hoe je moet meten ... en het is misschien wel een risico .... dat klopt.