In augustes willen mijn man en ik eens flink gaan shoppen. Waarschijnlijk gaan wij na centro in oberhausen,en plakken er dan meteen een overnachting achteraan. Maar ben wel benieuwd wie er weleens daar geshopt heeft. En wat jullie ervaringen zijn in keus en prijs. Alvast bedankt.
Wij gaan er geregeld heen. Zelf kan ik er niet zo goed slagen maar mijn vriend wel. We kopen er eigenlijk alleen in de uitverkoop. Dan is het wel de moeite waard. We kopen dan ook eigenlijk alleen maar bij de Esprit en de Mexx omdat mijn vriend die merken het fijnst vindt.
Ik ben er geweest en wij vonden het heel gaaf! Als je een goed gevulde portomonee meeneemt komt het wel goed Volgens mij zit je dan ook nog wel in de sale periode toch? Dan zal het wel helemaal leuk zijn. Mijn probleem was wel dat ik allemaal leuke dingen zag maar niet kocht omdat er zoveel winkels waren en ik bang was dat ik dan iets kocht en later weer iets anders zag wat ik mooier zou vinden. Uiteindelijk kwam ik volgens mij met 1 ding thuis. Vriend kan wel iets makkelijker winkelen Dus mijn tip. Kijk van te voren goed op de site welke winkels er zijn en waar je graag naar toe wilt! De 'vreetschuur' (1 grote ronde ruimte met allemaal verschillende tentjes) was heel druk dus optijd lunchen of juist wat later oja en vergeet de Starbucks niet.. Jummie onwijs lekkere koffie en cakjes Veel plezier!
ik vind t druk, lawaaierig en voor mij niet veel keus qua kleren, heel veel merk, weinig voor dames met maatje meer (en ik ben echt geen olifant) t is heel persoonlijk denk ik, plus echt alleen maar kleding en vreterij
Ja hoop ook dat er dan nog sale's is. Dus als iemand dat weet,hoor ik het graag. Gelukkig hebben wij dit jaar een aantal goede financieele meevallers gehad en zijn nu dus ook van plan om en gedeelte daarvan associaal te gaan shoppen Maar bedankt voor je tip "niet bang te zijn dat het ergens meschien goedkoper is" want ik hoop toch wel met een aantal tassen na huis te kunnen en niet met 1 ding. Had ook al een plattengrond gevonden dus weet gelukkig wel al een beetje wat voor winkels er zitten en had idd de (vr)eetschuur al gevonden haha.
Ik vind er weinig aan, er is niet veel keus vind ik. Gewoon de grote standaard ketens zoals je die in Nederland hebt en het warenhuis is best klein. Wèl kan je goed terecht voor lekker eten, snoep en dat soort dingen. Voor het echte shoppen zou ik naar Keulen of Düsseldorf gaan!
maar ´s avonds is het er supergezellig aan de promenade om te eten en te drinken. Die sfeer die er hangt is geweldig. Woon er maar op een boogscheut vandaan en ga er eigenlijk veel te weinig naar toe
Ik ben er 1x geweest en het was idd veel kledingzaken, maar ik lees al dat dat ook de bedoeling is. Ik vind persoonlijk veel kleding in Duitsland niet leuk/ mooi. En voor een maatje meer is er idd barweinig te vinden. Verder is alles lekker overdekt en je hebt allerlei soorten winkels en je hebt in het midden een hele grote zaal met tafels en banken/ stoelen waar je lekker een hapje kunt eten en drinken. Het is er wel erg druk.
Lees dat er voor een maatje meer weinig te vinden is. Mag ik jullie vragen wat bij jullie onder een maatje meer valt?? Ik weeg nu 73 kilo en hoop dan 70 om minder te wegen. En ik zit rond (denk ik) maat 38/40 dus m/l. @Jel Ik zag op de plattegrond dat er ook een aantal winkels zijn die wij in nl ook hebben,zoals h&m,only. Verkopen hun wel een beetje hetzelfde als hier in nl of is daar echt een totaal andere collectie??
Die maten hebben ze hier voldoende!!! En ze hebben hier toch wel andere dingen er tussen hangen EN het is goedkoper normaal gezien!
Voor mij is het alweer even geleden dat ik er ben geweest, maar mn zusje is er pas nog geweest. We hebben (ik had) allebei een maatje meer dan gemiddeld, xl/44-46. Ik ben destijds goed geslaagd en mn zusje laatst ook nog. Dus met maat 38/40 kan je daar zeker wel slagen. Ik vond het er leuk winkelen, ging er ook wel heen om kleding te shoppen. Geloof dat collecties met winkels als h&m ed wel aardig overeen komen. Veel plezier met shoppen
ik ben er vroeger (een jaar of 6 terug) wel vaak geweest... dan gingen we vooral in de kerst periode... dan is er buiten een kerstmarkt die altijd wel heel leuk is om te bezoeken alleen vind mijn man dat niet (ging er vroeger met mijn ex regelmatig heen)
Pppfff gelukkig. Ja hoopte ook al stiekem dat het in dl wat goedkoper zou zijn Dus dat is ook mooi. Weet je toevallig ook wat van lingerie daar haha. Had gezien dat ze hunkemoller winkel hebben,heeft die ook veel verschillende maten zoals hier???. Of is het daarin een beetje beperkt.
Ik heb het idee dat het een totaal andere collectie is, maar ik kom dan ook niet vaak bij die zaken...
Ik ga er 1x per jaar met een vriendin heen en we doen dan ook een overnachting. Inderdaad heel veel kledingwinkels, maar daar gaan wij dan ook voor haha. Voor kindjes vind ik de kleding echt 10x niks, erg ouderwets. Voor mezelf kan ik er altijd goed slagen. Wat betreft lingerie is er weinig te krijgen, de hunkemoller die dezelfdfe collectie heeft als NL en nog een ander klein lingeriewinkeltje. Verder is er wel een heel grote lingerieafdeling in dat grote warenhuis die van alles wat heeft en daar hangt zeker wel voor elk wat wils tussen.
Je zult zeker wel slagen met jouw maat. Dat is helemaal geen probleem. Toen wij nog in Duitsland woonden had ik maat 42/44 en kreeg daar ook kleding genoeg Ik vind het in Duitsland wel iets goedkoper shoppen als hier in Nederland. Hier slaag ik helaas zo goed als amper Zelf zou ik ook naar de bekende winkels gaan die je hier kunt vinden (H&M, Deichman (is hier van Haren) en noem maar op) de prijzen verschillen namelijk best wel vaak. Als je decoratie dingen zoekt neem een kijkje bij NanuNana ... heeeele leuke winkel.