Wie heeft de verwarming al uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    In de ochtend gaat ie wel aan en deze dagen dat het niet koud is overdag uit.

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hier staat ie al twee weken uit... wonen in een nieuwbouw met aan de achterkant op t zuiden ramen

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij!! Sterker nog wij zelf slapen met alle ramen open. Op de babykamer haal ik nog wel even de kou eraf, maar staat hij niet hoger dan '1'.

4. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    hier was het net 18 graden brrrrr. Heb hem toch maar even aan gezwengeld. ;)

5. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    hier ook al uit. Van 1 april tot 1 oktober ongeveer. Nahja hij staat op 17 graden. 8 meter glas van 1,5 meter hoog op het zuiden. Dus ik verzucht hier wel dat het soms te warm is in huis haha. 23-24 graden wordt het makkelijk als de zon goed schijnt. Dus dan blijft het de rest van de avond ook wel warm genoeg.

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ja, hij is hier inmiddels 1 week niet aan geweest :) het is hier supergoed geisoleerd, vanmorgen was het 19 gr toen we beneden kwamen....

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hij staat hier nu even uit omdat we de schuifpui open hebben. (Was vanmiddag wel zonde, manlief was even vergeten de thermostaat omlaag te draaien, waarop de cv dus volop aan het stoken was terwijl de pui open stond. ;) 't Is weer even wennen, zullen we maar zeggen. Normaal staat hij namelijk altijd 'aan', we hebben de luxe van een klokthermostaat, dus hij stookt normaal alleen als we thuis zijn en het nodig is.

Gisterenavond sloeg hij hier echt nog wel aan hoor! Overdag niet meer, dankzij diezelfde schuifpui op het zuiden. Dat levert toch een leuke bak warmte op.

Sinds deze week hebben we voor het eerst het raam van onze zoon ook op een kier staan 's nachts, net als bij ons zelf.

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wij ook al een week of 2 uit

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Sinds vanmorgen ff aangezet was 16 graden. En nu net ff.
    Verder de hele week niet aangehad

10. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Jep. En tenzij het heel snel te koud wordt, waarna we het alleen laten opwarmen, blijft hij verder 'uit'.
    De zon staat hier van sochtends tot savonds op het achterraam en dan wordt het al gauw zo'n 21 a 22 graden binnen. Warm zat voorlopig.

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hebben thermostaten op de kachels zelf zitten. Ik heb de kachels dus maar deels aan staan.

Zodra ik merk dat ik ze überhaupt niet meer iets op draai, en ook in de kamer van mijn meisje ze niet meer gebruik, word de verwarmingsdeel op de cv uitgeschakeld.

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Lekker bijdehand het heeft nog gehageld enz deze maand.

13. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hier is ook de verwarming ook al uit!

14. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Overdag staat de zon de hele ochtend op de woonkamer en dan is het lekker warm in de woonkamer. 's avonds gaat de verwarming nog wel aan. We wonen op de eerste verdieping van een vrijstaand heel slecht geisoleerd pand. Als het maar iets waait voel je de tocht over je heen.

15. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Hier staat hij al een paar weken uit, alleen mijn vriend doet hem af en toe aan. Ik heb geen last van de kou, soms als ik ga douchen vind ik het lekkerder met de verwarming aan. Maar verder is die bijna altijd uit.

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Heb hem al 2/3 weken niet meer aan staan, het is hier 22/23 graden..

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja nogal een norse huisbaas, toen mijn middelste werd geboren in juli 2010 was het in heel september ook gewoon al heel erg koud maar moest hem maar een extra vest aantrekken ;). Voorheen ging hij pas aan op 1 november maar daar zijn ze gelukkig 2 jaar terug een maand op terug gekomen.

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Uhhh, het gaat hier vannacht nog vriezen dus nee, de verwarming hebben wij nog niet uit.

19. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook al een week of 2 uit.. maar ook lekker de woonkamer in de vroege ochtend, tot de late namiddag in de zon.. =)

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gisteravond hebben we hem even aangehad en vandaag is hij de hele dag niet aangeweest

Deel Deze Pagina