wie heeft de verwarming alweer aan

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook nog echt geen verwarming aan hoor! Hier staan de ramen achter nog lekker helemaal open. Heerlijk die frisse lucht :D

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier ook nog geen kachel, 21 graden in de woonkamer.
    2 onder 1 kap woning.
    Ik maak vaak een kruik voor mijn rug.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier ook nog geen verwarming hoor, hoop dat die nog een tijdje uit kan blijven, loop overdag nog in tshirt en 's avond een warme trui aan. Ana-Lucia heeft gewoon een shirtje met lange mouwtjes aan, die heeft zo meer dan warm genoeg want ik zie vaak nog zweetpareltjes op haar neusje :)

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Gisteren hadden we het echt echt koud. Dus hebben hem even aangehad

5. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik heb de verwarming best vaak al aangehad, vanmorgen ook weer
    ga geen kou lijden in me eigen huis :)

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hier staat de deur al de hele dag open. Ga m nu de zon echt weg is en de lucht erg donker wordt wel dicht doen, maar verwarming? Nee hoor. Heb nu gewoon shirtje en truitje aan, oh ja, en woon in een simpel rijtjeshuis...een goed geisoleerde, dat wel.

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Wij wonen vrijstaand maar ook nog geen verwarming aan,
    eerder overdag deur nog lekker open....hadden vorige week
    een keer 's avonds open haard aan.... :oops:

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier issie nog niet aan hoor! Mijn vriend en ik hebben 't sowieso niet snel koud, dus het gaat waarschijnlijk nog wel even duren ook.
    Het is hier nu nog 22 graden binnen, zonder de verwarming dus.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nope, het is hier nog 23 graden (nieuwbouw huis)
    Heb af en toe de deur nog open!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik wil de verwarming ook aan tenminste gisteren ...maar vandaag had ik de deur weer open staan ...geen touw aan vast te knopen dus

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier staat de verwarming lekker op 21 graden. Ik vond het de afgelopen nachten nogal fris, dus als het kouder dan die 21 graden wordt, dan springt de kachel aan.

12. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    hier een tussen woning van 20 jr oud en het is nu nog 24 graden in huis dus nog geen verwarming aan, moet zelfs vaak de deur open doen en als het regent de ventilator..

en plat dak dus in de slaapkamer staat ook nog steeds de ventilator aan :oops: anders heb ik ineens een waterbed ;)

13. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    wij hebben dat inderdaad ook, alleen dan pas op 15 graden, ook in de winter, wij hebben het niet zo gauw koud en als we het dan echt koud hebben dan zetten we hem een uurtje op 21 graden en dan blijft het de hele dag lekker warm ;)

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier ook nog geen verwarming aan..
    Zou nieteens kunnen, vanwege de verbouwing liggen de radiatoren hier van de muur af :p
    Mocht het nodig zijn dan doen we gewoon wat warmere kleding aan zolang het nodig is ;)

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verwarming dus lekker aan en ook de electrische deken al gebruikt!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik woon in een appartement met enkel glas (op het einde, dus met de koude buitenmuur aan de slaapkamerkant), en nu sluiten ze de CV voor de appartementen ook nog eens af van mei tot oktober.. :(

Vind het nu eigenlijk wel erg koud worden, vooral met zo'n kleintje s'avonds.

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier nog geen verwarming hoor. Net was het binnen 19,5 graad, maar de hele dag heeft de deur open gestaan. Dat doe ik ook echt zo lang het nog kan, al was het maar voor de frisse lucht in huis nu we zo aan het klussen zijn :)wink: je weet wel klussen... zo als in Eigen Huis en Tuin).

Ik kom net onder de douche vandaan en ben lekker in mijn pyjama gesprongen met een lekkere trui er overheen. Alle kaarsjes in huis aangestoken en het is al een halve graad warmer geworden. Zalig! Hier echt nog geen kachel hoor...

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier ook nog geen verwarming hoor! Vaak gaat hij pas in oktober/november aan maar dat komt ook omdat we in de flat wonen met veel bejaarden om ons heen dus die stoken wel lekker ;)

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hierook nog geen verwarming, dat wordt op zn vroegst oktober, zoals elk jaar. Dan maar een extra trui aan ofzo savonds (ook nog niet gedaan trouwens)

HEb wel weer mn sloffen opgezocht, want heb al wel koude voeten savonds.

20. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb het sinds ik zwanger ben warmer als normaal dus hier nog geen kachel aan gehad hoor!
    eerst komen de warme truien uit de kast en pas daarna de kachel aan. Heb geen zin in een megarekening volgend jaar ;)

Deel Deze Pagina