Hier ook nog niet. Ik heb het juist warm de hele tijd in huis. Alle ramen staan open en nog blijft het warm. Ik denk dat ik de verwarming pas ergens in oktober aandoe.
Nee hoor, hier ook geen verwarming aan. Zit in een t-shirt, tis hier vandaag stralend weer, achterdeur staat open en binnen is het 22 graden. Als je nu al de verwarming aan zet, waar zet je 'm dan op in december/januari als het echt koud is?
IKKE ANDERS KAN IK HET NIET VOLHOUDEN HIER BRRRRRR. ik heb het al eerder aan gehad af en toe maar tog gaat t wel aan. sosm laat ik het aan staan (vergeet ik het uit te doen) oeps snacjts wordt je warm wakker en denk je opeens S(*t.de verwarming. En soms hoeft t niet eens als de zon lekker schijnt in huis. ps: het tocht hier behoorlijk in huis,en ze waren er eerder voor geweest,maar ja wat doen ze oww ligt aan de voordeur. dus daar rubber voor maar als je op de bank zit dan voel je gewoon een wind tegen je oren aan blazen,echt irri. dus weer bellen strax en in de gang ook koud .man echt niet normaal.
Je zal op een dag als vandaag de verwarming maar aan doen :S Tis heerlijk weer, kheb iets met lange mouwen aan maar das me eigenlijk al te warm. Wij proberen meestal tot mijn verjaardag 1 okt, de verwarming niet aan te doen. Maar ik heb zo`n voorgevoel dat t dit jaar zelfs iets later gaat worden. Tis nog zulk lekker weer en manlief loopt nog elke dag met korte mouw. Scheelt ook nog eens een helehoop in de stookkosten. Vanaf wanneer doen jullie meestal de verwarming aan?!
Hier nog geen verwarming aan gehad. Is ook nog niet kouder dan 18 graden geweest. Nu staat zelfs de deur heerlijk open. De verwarming gaat hier hopelijk pas in oktober echt aan en dan nog niet hoger als 20 graden
Mijn man heeft van de week wel een keer de verwarming aan gezet 's avonds. Vies warm vond ik het ... Ik trek nu nog liever een vest aan dan dat ik die verwarming al aan zet. Eind van de middag staat precies de zon in de woonkamer dus dan is het zelfs lekker warm in huis. In een vrijstaande woning van al heel wat jaartjes oud.
hier ook nog niet. is wel koud in huis soms, 15 graden, maar dan trek ik een warme trui aan en ga hard aan eht werk, sven ligt op die tijden toch lekker warm in z'n bedje. wij hebben altijd een beetje een grens, voor oktober geen kachel aan, maar ja, soms is het gewoon echt koud, dus dan gaat ie wel aan hoor