Zijn hier dames in de zaal met deze speeltafel,? Ik ben erg benieuwd welke tablet jullie dan hebben en kun je dan met de speeldingen de spelletjes op de tablet besturen? Ben benieuwd.
Ja wij hebben um hier! Wij gebruiken um met een IPad. De spelletjes moeten gewoon bestuurd worden via de touchscreen, dus niet met de knoppen etc. op de speeltafel zelf. Is zo je vraag voldoende beantwoord? 😃
Oh ik dacht toch echt dat je de spelletjes kon besturen met de knoppen. hmm dan zie ik nog niet echt de meerwaarde. Geeft de speeltafel bij jullie ook een hoge pieptoon als die op de tablet stand staat? En hoe bevalt de tafel? Word er veel mee gespeeld? Ook icm met tablet?
2in 1 speelplezier: verander van app-tafel naar activiteitentafel De pianotoetsen, het stuurtje en andere interactieve onderdelen van de tafel komen nog meer tot leven wanneer je een iPad of Android tablet aansluit Wat bedoelt vtech dan met bovenstaande?
8. Plaats een tablet om de 6 gratis leerzame spellen te spelen. Er is een geluidseffect te horen wanneer de tablet op de juiste manier is geplaatst. Luister naar de instructies en gebruik de interactieve toetsen van de activieitentafel om de spellen te spelen. tekst heb ik gekopieerd uit de handleiding van vtech, wat bedoelen ze daar dan mee.
Net bij vrienden met een ipad3 geprobeerd en daar doet ie het en kun je wel de spelletjes besturen met de toetsen en stuurtje enz