Ik voel mij zo genaaid!!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Sorry even mijn hart luchten hoor,

Tijdje terug jarig geweest en kreeg van mijn man een nieuwe telefoon. Oude telefoon was net een halfjaar oud maar omdat mijn ogen het afgelopen jaar behoorlijk achteruit zijn gegaan moest ik een groter scherm hebben.

Ik van de week mijn oude telefoon (lees: nog geen halfjaar oud) op MP gezet. Ik werd gebeld door een man die vroeg of de telefoon er nog was en of hij hem voor 180 euro mocht kopen. Ja joh geen probleem kom hem maar halen! Hij zou mij bellen als hij pauze had voor mijn adres dan zou hij meteen komen. Prima geen probleem komt u maar.
    Man belde inderdaad terug en kwam netjes de telefoon halen. Hij vertelde dat hij wel direct terug moest maar dat hij zijn vrouw mijn pagina had laten checken want die werkte bij de KLPD en die had gezegd dat het wel goed zou zijn! Man en ik nog een praatje met hem gemaakt, man betaald met 200 euro (4 briefjes van 50 euro), geef hem netjes het wisselgeld en dacht, eind goed, al goed..

Tot ik vandaag in de winkel sta na 2 jaar en heel veel afvallen eindelijk nieuwe kleren voor MOI!! Kassamedewerker kijkt mij aan en zegt "mevrouw?? Uhh dit briefje is vals. Shit ik had nog 3 andere briefjes erin zitten dus geef een andere die word wel geaccepteerd. Ik ging naar de markt geef de koopman een ander briefje ook vals.
    Uiteindelijk bleek ik dus 200 euro aan vals geld te hebben! de 50 euro die wel geaccepteerd werd, was van mijn schoonouders die mij dat cadeau hadden gedaan.

Aangifte proberen te doen en mag dinsdag komen. Naar mijn provider gegaan en mijn IMEI (geloof dat nummer) opgevraagd en naar de buurtsuper want daar had ik ook al een briefje ingeleverd.

Verdorie (lees: ander scheldwoord maar word niet gewaardeerd) eindelijk na 2 jaar van afvallen gun ik mijzelf eindelijk nieuwe kleren en dan gebeurt mij dit! Zelfs de politie agente waar ik was zei in eerste instantie dat het geld niet vals was, pas toen hij door het apparaat werd gehaald en ze beter gingen kijken en voelen merkte ze het pas.

Ik voel mij zo genaaid!!!

2. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oooooh wat ontzettend k*t! Kan me voorstellen dat je je genaaid voelt! Hoop voor je dat de aangifte wat opleverd!

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.820
    113
    Jeetje zeg... dat is echt kei rot man. Wat een naaistreek. Bah bah....

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje wat een naaistreek !

5. Humava

Humava Niet meer actief

Oh wat een k*t streek zeg! Ik hoop dat ze die vent nog kunnen achterhalen. Maar dat zal wel lastig worden denk ik..

6. wachtend

Ik heb goede hoop omdat ze vermoeden dat het om een hele bende is en vals geld dat is toch echt wel not done zeg maar. Iemand die ik goed ken werkt zelf ook bij de KLPD liet ik het geld zien en die zei ook al "shit hier zouden mijn collega's echt heel blij mee zijn als we die in handen krijgen"

Het is ook geen aangifte geworden van noem maar op maar ook echt van vals geld etc die man zei ook hier komt zeer waarschijnlijk een heel team op maarja ik ben 220 euro armer en geen telefoon meer :(

En dan sta je daar in je buurtsuper met een rood hoofd je verhaal te doen dat je zonder dat je het wist een vals briefje hebt ingeleverd. Serieus ik voelde mij echt een crimineel :(

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat zijn er toch ook valse mensen... :(
    Hopen dat ie hier niet mee weg komt!

8. wachtend

Ik zei al als ik hem tegen kom sta ik niet voor mijzelf in. Maar goed dan ben ik zo degene die achter de tralies beland :D doe maar niet!!

Was wel heel lief ik belde huilend mijn ouders en schoonouders op en die zeiden meteen "meid je krijgt van ons dat geld" maar dat wil ik niet. Dan betalen hun voor hetgeen een ander moedwillig heeft gedaan. Ik ga maar weer gewoon opnieuw sparen voor kleren :( maar oww wat ben ik link!!

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh bah! NIET LEUK! :(

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    o wat erg zeg!

11. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Bah wat naar!!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje wat kl*te zeg!!!!

Hopelijk kunnen ze hem nog achterhalen!

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    pfff echt erg!! ik zou zeggen stuur hem een mail dat je helemaal vergeten bent een hoesje (of wat dan ook) erbij te geven wat erbij hoort en of hij het nog even komt ophalen en dan samen met een politie-agent open doen, maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan?.

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Vuile smiecht, ik hoop dat ze hem pakken. Sterkte meid, kan me je verdriet voorstellen, zoiets verwacht je toch niet?

15. wachtend

Het erge is hij heeft niet gemaild maar mij meteen gebeld, ik heb mijn provider al gebeld en omdat de politie er dus echt werk van gaat maken (vals geld in omloop) gaan ze zeer waarschijnlijk mijn provider vragen om het nummer (hij belde anoniem) Verder moest ik mijn code afgeven van mijn telefoon dus netjes naar de winkel gegaan waar ik mijn abbo had afgesloten en die zeiden ook al shit dit verwacht je toch niet.

Zelfs die agente zag in eerste instantie niet dat hij vals was pas toen hij onder dat ding was geweest gingen we het met z'n 3-en nauwkeurig bekijken.

Pffff ben er echt ziek van zeg!! Eindelijk na 2 jaar kon ik weer kleding kopen voor mijzelf (wilde eerst afvallen en flink sparen voor een hele nieuwe garderobe) en nu heb ik niets, nada, noppes :(

16. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dit is idd een rotstreek. Ik hoop dat ze hem kunnen pakken

17. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Wat een rotstreek, ik zou mp ook ff in de gaten houden, wie weet kom je hem nog tegen.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Jeetje wat een rot streek zeg! Hopelijk vinden ze hem!

19. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wat een rotstreek. Ik hoop echt dat ze hem pakken.

20. wachtend

Wel heel lief vandaag mijn mams had een nieuwe broek gekocht net iets te wijd voor haar en ik heb hem gekregen van haar :D en ach voor de rest heel hard werken en dan hopen dat ik over 4 weken genoeg salaris heb en dan maar veel kleren kopen :D

Deel Deze Pagina