Hoi allemaal, Vraagje: heeft er iemand hier toevallig een tip waar ik moltons kan krijgen voor dit bedje? De matrasmaat daarvan is afwijkend, namelijk 50 x 83. Bij winkels als Hema etc kom ik alleen moltons tegen van 40 x 80, dus net te klein, of juist voor een ledikant, en die zijn weer een stuk te groot. Heb ze tot nu toe alleen nog kunnen vinden van Chicco zelf maar die zijn dus bijna 20 euro per stuk en dat vind ik behoorlijk aan de prijs voor een molton. Dus onder het motto 'durf te vragen' bij deze: wie weet waar ik voor dit matrasje moltons kan krijgen die wat betaalbaarder zijn? Voor hoeslakentjes geldt trouwens eigenlijk hetzelfde, alleen kreeg ik die gratis bij het bedje.
Ik heb een ander Chicco wiegje met dezelfde afmetingen en heb daar moltons zonder elastiek voor gekocht. Gewoon bij de hema en prenatal. Die vouw je zo om het matrasje heen, volgens mij waren er 2 nodig om alles te bedekken. En daaroverheen een badstof ledikant hoeslaken, deze rekken goed mee. Aankleedkussenhoes zoals hierboven wordt genoemd past ook.
Ik heb de Chico ook en kreeg er ook 2 hoeslakens bij. Had 2 wieg hoeslakens van de prenatal en die passen er ook gewoon om dus misschien een molton ook? Heb zelf ook nog geen molton dus ga van de week eens kijken bij de Hema.