ik wil vitamines gaan bijslikken voor mijn haren. Mijn haar is super dun en futloos geworden door een fors vitamine D tekort. Ik slik al een hoge dosering vitamine D ampullen maar mijn haar is er helaas niet van opgeknapt (ik zelf gelukkig wel) Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk vitamines?
Van het Kruidvat merk heb je twee mooie haarproducten: Haarvitaal en huid, haar en nagels. Die eerste gebruik je bij bijv haaruitval door hormonale oorzaak (bevalling, overgang) of veroorzaakt door veel gewichtsverlies. Dit is een beetje te vergelijken met Priorin. Huid, haar en nagels bevatten naast verschillense vitamines die goed zijn voor het haar, ook stofjes die goed zijn voor de opbouw van bijv het haar van binnenuit. Dit kan je mooi gebruiken bij tijdelijke haaruitval. Vaak zie je dat je nagels ook zwakker worden en je huid onrustig wordt. Na de bevalling gebruik ik steeds die haarvitaal. Heb die andere gelukkig nog niet nodig gehad. Nu slik ik wel dagelijks (naast andere voedingssupplementen) een hoog vit B complex. Misschien dat dat helpt.
Ja, ik!! Ik gebruik de capsules van hairfinity (via de website van John Beerens). Door het afvallen had ik veel haaruitval. Nu echt minimaal.
Vitamine B complex sowieso. En wat ook helpt als een tierelier is L-Cysteine of NAC. Hier zitten de zwavelverbindingen in die je haar nodig heeft om te groeien.