Bah wat een rotdag! Vanmiddag te horen gekregen dat mijn moeder gediagnostiseerd is met borstkanker. Mijn dochter blijkt (na bezoek aan de schoolarts) een ernstige achteruitgang van het gehoor te hebben aan haar linker oor en een matige aan haar rechter oor. Of we even naar de KNO-arts willen gaan. Gisteren te horen gekregen (na een eerdere echo met verdenking hierop 2 weken geleden) dat de kleine man in mijn buik een afwijking aan zijn darm heeft. Ze weten niet wat het is, lijkt een gezwel/cyste te zijn. Ben voor een GUO doorverwezen. De kleine man blijkt ook nog eens een groeiachterstand te hebben van 2 weken. Ik ben vanmorgen voor de zoveelste keer gevallen, door mijn bekken/heup/schaambeen heen gezakt en hard op de grond terecht gekomen. Nu dus overal pijn maar gelukkig wiebelt de kleine man er vrolijk op los. Enige goede nieuws vandaag is dat mijn man zaterdag op een tweede sollicitatiegesprek mag komen na iets meer als een jaar werkeloosheid. Slechte nieuws hiervan is dat hij een VOG moet overleggen maar wij in het buitenland wonen, of we even snel 180 km naar de gemeente in onze vorige woonplaats willen rijden voor een papiertje wat ook nog eens 24.50 kost! Ik heb het koud, heb pijn, ben boos, verdrietig, afwezig, geirriteerd ach... noem maar op! Heb echt een klotedag vandaag!!!!!
jeetje je krijgt het voor je kiezen. Wat een afschuwelijk bericht van je moeder. Tja, ik kan alleen maar zeggen, probeer rustig aan te doen en zoek steun bij de mensen in je omgeving. Sterkte.
jeetje jij hebt echt een rotdag! Kruip op de bank met een lekkere warme mok met slagroom of een heerlijke kop koffie oid... sterkte