Een keer leuk nieuws! Grote kans op witte kerst Zou toch leuk zijn voor de kinderen in de kerstvakantie als er sneeuw ligt, alleen de kou die ze voorspellen is minder leuk!
Hier in Arnhem ligt inmiddels al weer een cm of 3 sneeuw (tussen 4 en 8 gevallen)..... En idd voor de kids is het geweldig!!
jaja, records breken, waarom komt me dat bekend voor? Oja! in de zomer zouden we volgens hun ook extreme droge tijden tegemoet gaan. En warmterecords van +35 langer dan 10 dagen achter elkaar. Heb jij het gezien? Ik niet Witte kerst prima, kan best, maar kouder dan -27,5 geloof er niets meer van.
grappig... europese weerkaarten voorspellen het tegenovergestelde.. nu sneeuw, en dan na het weekende kwakkelweer met hoge temperaturen ( boven 0 dus) met regen onze piet die weet het nog niet.. die blijft er tussen in hangen met zijn voorspellingen.. knmi zegt ook 80% kans op zachter weer kan dus weer alle kanten op met kerst
Nou op buienrader staat dat het met kerst iets van 2/ 3 graden is voor mij hoeft geen witte kerst hoor wat n ellende elke keer ,eerst leuk de verse sneeuw daarna zo lang glad op weg en vieze bende:x als echt zo koud word -27 ga ik echt emigeren
-27? Nou dan ben ik blij dat ik een nieuwe fietskar heb gekocht. Kan ik bij het uitlaten van de hond de kids vervoeren in een dichte kar met dekentjes en kruiken erin.
Ik geloof er niets van, als je Weeronline bekijkt wordt het 3 graden met de kerst. En het gaat lekker kwakkelen.
het liefste na 23 december dan kan ik de verjaardag van dochterlief op de 20ste gewoon een keer vieren en nog normaal boodschappen doen voor de kerst la maar komen die -27,5 graden, heb een kruik voor mezelf en 2 elektrische dekens voor de meisjes en savonds op de bank gewoon een extra dekentje
Geloof er helemaal niks van. Zo ver voor uit kijken nee dat is koffiedik kijken. Sneeuw mag wel kids vinden dat prachtig. Maar bijvoorbeeld vriendlief niet die moet gewoon werken als chauffeur lekker dan die sneeuw brr en glad en gevaarlijk ook dan. Vorig jaar kwam hij met zijn bestelbus niet eens de straat uit. Nee geloof er niks van. Eerst zien dan geloven.
Nou dat zal natuurlijk wel heel erg gezelllig en leuk zijn. Maar we moeten het inderdaad eerst nog maar eens zien